Archief - wat te doen met de vriendin?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tha_nOn

Legacy Member
Vlaams_front zei:
Awel, op da uur was den eerste kus hé. Kweet da omda de trein van lommel in geel aankomt om 21.04 en da het nog +- 2 minuet geduurd hed eer ze ter plaatse was. :p (sorry voor spam :p)

achzo een schatting:p
ja zo kan ik het ook wel schatten:p

@ hierboven:p dat dacht ik ook eerst, maar leek me nogal lame

Firefoxbt

Legacy Member
^^

*kwijlend naar elkaar kijkend*
*schuifelen naar elkaar toe*
eennnn
"WACHT schat, ff kijken hoe laat het is!"


:D


(sorry, ONT again :p)

BraveHeart

Legacy Member
Originally Posted by speckie1987
ga na da verwenspel daar met sauna enal

das d8ek in ruisle

Djeck zei:
Tha one and only womanizer has spoken ;p

Womanizer, powered by duracell, gaat langer mee :rofl:

Womanizer, waar haalt men het :rofl:

Tja wat doet ge met een meiske.....


Als ge ze beu zijt op kanon steken.... nee zo erg zal het niet zijn.

Wandelen (moet niet persé op het stand zijn) zolang ge maar met uw 2 zijt, bespreek dingen en maak er een leuke wandeling van.
Iets gaan eten of zelf iets presenteren, daar kunde zelf zien hoe ver uw inspiratie gaat.

Voor de rest, laat uwe kop nie zot maken door cliché's om hopen geld uit te geven om het idee te hebben dat uwen dag voor haar 100% geslaagd is, geloof mij ge kunt meer dingen doen op een dag dan met geld smijten en waarom zou je haar niet kunnen verwennen met een feest thuis, maak van die dag iets van, waarom moeten mensen toch altijd de buiten in om van het leven te genieten, het lijkt of de buiten de enige toegang is tot plezant vermaak.
Waarom buiten liggen kou lijden als je het lekker gezellig achter de verwarming ook kunt klaarspelen, niks zo gezellig als achter de verwarming, niet buiten als het niet moet, zeker nu met dit weer de zee afdwijlen is goed voor een snotvalling op je nek te halen.

Huur u ne film, kijk wat films, als ze weg is van spelletjes, speel dan iets waar ze zelf ook zich kan op terug vinden (telenet games heeft een site voor gezinvriendelijke spelsoftware en het kost u niks en ge krijgt uwe avond ook op een andere manier om).
Heb je een console, huur u dan de sims of buzz, singstar (ge kiest maar een paar versies) of de eyetoy is ook iets waar ze moeilijk van af kunnen blijven.
Eens party blijft party :woohoo:
Ge zou verschieten hoe gek meiskes zijn van computer spellekes, ze weten het meestal zelf niet tot ze er zelf op gespeeld hebben.

Of ge nu naar buiten gaat of ge blijft lekker thuis, maak een dagschema en vul dat in.
Ge hebt een meiske, maak daar een leuke dag van als ge zo iemand op bezoek krijgt.
Verdeel gewoon uwe dag en ge gaat zien dat dit goed op zijn pootjes terecht komt.

Gebruik uw verbeelding, inspiratie, laat die grijze massa eens werken :scream:
Moest ik bezoek krijgen, ik weet altijd wel om het naar hun zin te maken.
Mijn leuze is dan ook, be my guest :cool:

Blanco

Legacy Member
Vlaams_front zei:
Ik heb ook weer een poezebollekewoeziepoekiebollemiekesjoekeboterbollekepeperbollekeroomkoekskezoeteschattebol sinds 21.06. :p

Pfff, gewoon een troetelnaam copieren, zwak hoor.
j/k :)

Vlaams_front

Legacy Member
Firefoxbt zei:
^^

*kwijlend naar elkaar kijkend*
*schuifelen naar elkaar toe*
eennnn
"WACHT schat, ff kijken hoe laat het is!"


:D


(sorry, ONT again :p)

Jij spioneerde me ofzo? :p

-RaZoR-

Legacy Member
Siana zei:
als het nice weer is kunde naar tielt, naar de la rambla gaan, en op da dakteras iets drinken met kaarslicht ;)
en eerst naar de zee gaan, of naar de zoo, als ze bv eenvoorliefde heeft voor iets, gaade daar naar toe enz... ;)

en da zal wel in orde komen ;)

1 probleem, da dakterras is bijna uitsluitend open in de zomer of op mooie dagen ;)

LeSec

Legacy Member
Tha_nOn zei:
neem haar gewoon mee :giggle;

maakt niet uit waar,
quality time samen
sneeuwmannen maken in de ardennen \o/

tzou mij niet uitmaken waar:p

Jaja, 10tallen uren vastzitten in de file, dat gaat hun relatie enorm verbeteren :p

alhoewel :sop:

Zo veel tijd tesamen...., genoeg tijd om te babbelen

Gamedude

Legacy Member
captain asshole zei:
dan keert de winnaar na enkele weken terug naar deze topic voor raad: "ze ziet het niet meer zitten" en komen we zo in een viseuze cirkel terecht ;p

pieta

Legacy Member
weet ge wara ik echt schijt van krijg?

waarom moeten jongens altijd alles goedmaken? moeten wij meisjes naar iets meenemen? moeten de jongens altijd interresant grappig enz zijn ? zijn het de meisjes die altijd alles wat bepalen?
en als er iets nie goed is, dat het aan ons ligt? dat wij geen moeite doen om te bellen? terwijl zij evengoed nie bellen omdat ze wachten op ons om te bellen?
zijn zei lastig dat we ze gen cadeau geven, geen rozen of wat dan ook, ma wa krijgen wij ? ( hebk et nie over verjaardagen ofzo)
en nog zoveel andere dingen...

GenesisX

Legacy Member
Das waar, en wij moeten altijd maar vanalles beslissen. Toeme toch, hoe durven ze... :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan