Tha_nOn
Legacy Member
KN-StrideR zei:igoogle met tweakers.net , deredactie.be , gmail , translation, wikipedia and that's it
en lol @ Tha_Non met facebook als 1 vd homepages, is wel een gigantische "internet cliche"
roflol waarom dat?
als het zo'n cliché was zouden er wel meer in dees thread dan aanhalen denkek^^anyway tis nog altijd een betere keuze dan netlog \o/ want daar is niets op te doen

)