Archief - Wat is er met google?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darius Craven

Legacy Member
Math'ke zei:
Zet het dan misschien in het arabisch :ironic:

Sorry hoor, maar het merendeel van het duitse gedeelte van het land zal wel met google.de werken en het waalse gedeelte met google.fr. Het minste da ze dan kunnen doen is het in het nederlands er eens bij zetten hé, vind je ook niet ?

Dit totaal ter zijde hé :)

Dan kunnen wij evengoed met Google.nl werken, en we zwijgen over het geheel :)

StreetBaller

Legacy Member
Fuck zeg, kvind wel maar klotig dat die dinges er in het Frans opstaat, maar niet in het Nederlands. Wij zijn verondersteld van het Frans goed te kennen terwijl al die Walen geen woord Nederlands kunnen.

killgore

Legacy Member
Math'ke zei:
Tis toch waar zeker, tis een belgische veroordeling maar den tekst is alleen maar te vinden in het frans :ironic:
nee
het is een waalse veroordeling

le soir is afaik geen vlaamse krant :/ (noch de andere betrokkenen)

voor de rest: ze hebben gelijk.

Wij moeten geen maatregelen nemen om dat cachen tegen te gaan, google moet IN PRINCIPE toestemming vragen.

Darius Craven

Legacy Member
killgore zei:
nee
het is een waalse veroordeling

le soir is afaik geen vlaamse krant :/.

Waarom volgend zinnetje van:

"Na een horing op 5 September 2006 maakte de Brusselse rechtbank van eerste aanleg de volgende veroordeling."


En dan alles in't Frans :p

Quilombo

Legacy Member
djeez hoe zoekt ge via google.com want als ik dat intyp kom ik automatisch op .be uit ...

killgore

Legacy Member
Quilombo zei:
djeez hoe zoekt ge via google.com want als ik dat intyp kom ik automatisch op .be uit ...
google toolbaar, kunde elk land (inclu .com dus) mee selecteren, is er vo zowat elke browser :) (ik denk toolbar.google.com)

Feignasse

Legacy Member
Ivm gezaag over franstalige tekst:

het gerecht werkt nu al traag, verwachten jullie werkelijk dat elk onbenullig vonnis dat in feite enkel de partijen en hoogstens enkele derden aanbelangt ook nog eens in de drie landstalen wordt bekendgemaakt? Enkel de belangrijkste beslissingen zoals die van Cassatie of het Arbitragehof verschijnen zowel in het Nederlands als het Frans. In nederlandstalige juridische weekbladen verschijnen trouwens dikwijls franstalige vonnissen én vice versa. Vergis u trouwens niet in de jongste generaties Franstaligen, ze spreken steeds vaker en beter Nederlands dan dat wij Frans spreken.

De woorden van een overtuigd flamingant.

killgore

Legacy Member
Quilombo zei:
mijnen toolbar zoekt ook met .be hoor
het instellen op google.com werkt nochtans perfect bij mij :).

Moet ook eens in uw google preferences gaan zien, vroeger stelde hij zo een "homepage" in, kan zijn dat dat .be is bij u :).

Musback

Legacy Member
die pineuten van webdesigners moesten maar weten dat het robot.txt bestandje mirakels kan opleveren, ze geven genoeg info op google erover imo

killgore

Legacy Member
Musback zei:
die pineuten van webdesigners moesten maar weten dat het robot.txt bestandje mirakels kan opleveren, ze geven genoeg info op google erover imo
en daar knelt het schoentje:

ga jij een inbreker vijspreken omdat die persoon zijn alarminstallatie niet heeft aangezet?

Nee dus en dit is compleet dezelfde situatie maar dan op auteursrechtelijk gebied.

Therif

Legacy Member
Ja k... Ik begrijp uw punt, maar google indexeert al die pagina's automatisch, niet? Daarom is er een robots.txt, de indexeringssmurf leest dat in, en indexeert daar niks van

Je denkt toch niet dat ze 1000den pagina's manueel gaan indexeren? En als je geen robots.txt wil maken, dan bestaat er een pagina ergens op google.com waar je kan vragen om zichzelf niet te indexeren...

why the hell moet het weer in BEL gebeuren?

killgore

Legacy Member
Het is al gebeurd hiervoor ook ze, niet in belgië.

Ik weet wel dat het voor google quasi onmogelijk is dit niet automatisch af te gaan, maar dan moeten ze dat risico erbij nemen en niet beginnen klagen van "het is niet eerlijk" en andere bullshit verkondigen, ze hebben iets illegaal gedaan, leg er u bij neer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan