Archief - Wat doen tegen visgraten?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

d2itemnet

Legacy Member
Ik heb deze middag vis gegeten en kheb nu een visgraat in m'n keel.
Tkan ni echt groot zijn want twas van een gerookte makreel.

Maar kvoel het zo af en toe stekken in m'n keel, iets boven m'n adamsappel.

Zijn er middeltjes om van dat irritante ongemak af te komen?

Met dank

PS: Whine nu even ni dak naar de dokter moe gaan, voor ik na de dokter ga me zoiets onozels en die heel m'n m'n keel onderzoekt wil ik liever iets makkelijkers proberen.

Cheers

^^pathfinder^^

Legacy Member
keihard rochelen, da doe ik toch als er iets vervelend zit in mn keel

128MB

Legacy Member
Veel drinken? of eet iets anders in de hoop dat dat eten de graat meeneemt?
Koop graatarme vis? :p

EternalSilence

Legacy Member
in het vervolg: vissen eten waar er geen graten in zitten :unsure:


anders, eens u vinger in u keelgat steken wat dan resulteert in braak neigingen en waardoor je dan eventueel die graat zal terug vinden in je mond

Bubba

Legacy Member
Doom Dragon zei:
vissen eten waar er geen graten in zitten :unsure:

Ahja, want dan gaat hetgeen wa nu in zn keel zit opgelost zijn? :ironic:

OT: geen idee. Alser iets in mn keel blijft steken probeer ik zo te hoeste / fake-kotsen zoda da terug naar bove komt. :p

d2itemnet

Legacy Member
Heb ik al geprobeerd, ik heb al egt veel slijm opgerocheld en zo fake kotsen tot ik bijna egt moest kosten.

Timmos

Legacy Member
Da zal wel weggaan zenne, 't zal ff ambetant zijn, dat wel ^^

speel wat pool:unsure:

moemi

Legacy Member
Misschien brood eten ofzo, ofja gewoon iets dat't kan meenemen zo? Da is wat ik zou doen, maar of het helpt weet ik niet :p

Netrem

Legacy Member
slik iets groot door (een snoep ofzo) zoda die vissegraat meegetrokken wordt?

Cykron

Legacy Member
moemi zei:
Misschien brood eten ofzo, ofja gewoon iets dat't kan meenemen zo? Da is wat ik zou doen, maar of het helpt weet ik niet :p

dat is hetgeen ze toch ook altij zegge, altij zien da ge brood hebt bij uwe vis voor de grate die blijve steke :p

bludgeoned

Legacy Member
Niet te veel bij nadenken en normaal zal dit na een nachtje slapen wel weg zijn.
Als je vanalles door uw keel gaat rammen (grote stukken brood enzo) zal je keel geïrriteerd raken en dit is nu ook zo plezant niet :D

Arifiene

Legacy Member
h0pje zei:
Ontstopper drinken? :unsure:

Seffes neemt iemand da nog serieus eh, idioten genoeg hier :p.

Ik zou ook eens een stukje brood proberen ze, en zijt voorzichtig, ge kunt daarin stikken ze, in een graatje :s.

@pathfinder: Mijn oma noemt dat ook een botermes, dus der zal wel iets van ethymologie achter zitten :p

nTFs

Legacy Member
d2itemnet zei:
Ik heb deze middag vis gegeten en kheb nu een visgraat in m'n keel.
Tkan ni echt groot zijn want twas van een gerookte makreel.

Maar kvoel het zo af en toe stekken in m'n keel, iets boven m'n adamsappel.

Zijn er middeltjes om van dat irritante ongemak af te komen?

Met dank

PS: Whine nu even ni dak naar de dokter moe gaan, voor ik na de dokter ga me zoiets onozels en die heel m'n m'n keel onderzoekt wil ik liever iets makkelijkers proberen.

Cheers

Goed idee om het hier te vragen.
Hier zitten nl veel dokters op dit forum.

Matt.

Legacy Member
Wel oppassen als je probeert door te spoelen met brood dat uw brod ook ni bijft haperen wat dan is 't zeker plezier. Da met die snoep ni doen, ooit eens gedaan en bijna gestikt. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan