d2itemnet
Legacy Member
Ik heb deze middag vis gegeten en kheb nu een visgraat in m'n keel.
Tkan ni echt groot zijn want twas van een gerookte makreel.
Maar kvoel het zo af en toe stekken in m'n keel, iets boven m'n adamsappel.
Zijn er middeltjes om van dat irritante ongemak af te komen?
Met dank
PS: Whine nu even ni dak naar de dokter moe gaan, voor ik na de dokter ga me zoiets onozels en die heel m'n m'n keel onderzoekt wil ik liever iets makkelijkers proberen.
Cheers
Tkan ni echt groot zijn want twas van een gerookte makreel.
Maar kvoel het zo af en toe stekken in m'n keel, iets boven m'n adamsappel.
Zijn er middeltjes om van dat irritante ongemak af te komen?
Met dank
PS: Whine nu even ni dak naar de dokter moe gaan, voor ik na de dokter ga me zoiets onozels en die heel m'n m'n keel onderzoekt wil ik liever iets makkelijkers proberen.
Cheers



.