Archief - Wat denken jullie hierover?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Highlander

Legacy Member
UPC-klanten met Chello Extreme melden op het forum dat zij een bericht kregen waarin stond dat zij een verbeterd Turbonet abonnement krijgen. In plaats van de standaard 35 GiB datavolume krijgen ze nu 65 GiB. Ook hun uploadsnelheid wordt verhoogd: van 512 kbit/s naar 1 Mbit/s. Ze betalen hiervoor slechts 59,95 euro, wat licht goedkoper is dan het standaard Turbonet abonnement (61,32 euro). Gewone Telenet-klanten die 65 GiB datavolume willen betalen nu 91,32 euro, dertig euro meer dan ex-UPC-klanten. De Chello Classic klanten krijgen 30 GiB extra volume en 512 kbit/s uploadsnelheid voor 45,86 euro. Een "gewone" Telenet klant betaalt hiervoor 73.51 euro en dat is dan nog zonder de extra uploadsnelheid!
Tik is helemaal niet akkoord met deze gang van zaken. Hiermee geeft Telenet aan dat de klanten wel degelijk meer datavolume willen. In het verleden hebben ze dit altijd afgewezen en focusten ze enkel op snelheid. Telenet maakt nu duidelijk dat meer voor minder wel degelijk mogelijk is. We vragen dan ook dat dit abonnement naar alle Telenet-klanten uitgebreid wordt, zodat ook de 'oude' klanten kunnen genieten van dit beter abonnement.
Tik is tegen een "Telenet met twee snelheden" en vraagt voor alle klanten een gelijke behandeling. De oplossing voor dit probleem is simpel, in plaats van dit aanbod alleen tot een bepaalde groep klanten te beperken, moet het uitgebreid worden naar alle klanten. De UPC klanten hebben zeker recht om hun zelfde voorwaarden te houden, maar dit mag niet resulteren in het benadelen van alle klanten in de rest van Vlaanderen!

Brolpaq

Legacy Member
Beter een sticky van laten maken, reacties zijn toch waardeloos.
Gj boy! :p

stoomboot

Legacy Member
Wat denken jullie hierover?

Eeuuuhhhhmmmmmmm, dat het een déjà vu is.

Jonathan

Legacy Member
gelieve geen nieuwe topic te maken en in het andere voort te discussieren over dit onderwerp ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan