Archief - Wap | Gprs | Mms

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
Het bestaat al een tijdje maar sinds vandaag heb ik ook de mogelijkheid om te wappen en te mms'en...

Nu mijn vraag, waar kan je wappagina's vinden? als ik surf naar een gewone internet url is de pagina veel te groot om in te laden op een gsm.
Gebruiken jullie veel wap? Wat zijn jullie favo sites, enzz...

Bestaat er een mogelijkheid om gratis mmsjes te zenden?
- Dus zelf een foto van op mijn pc verzenden naar mijn gsm...

En bestaat er een MSN versie voor op de gsm? :)

Nog andere Wap toestanden of MMS gedoe mogen jullie altijd melden ;)

Nokia 6060 | Mobistar tempo essential
grtzz

GaMe®

Legacy Member
Bij Mobistar weet ik het niet.
Maar bij Proximus kan je gebruik maken van het 3G Vodafone Live! portaal.
Ook kan je bij proximus gratis live messenger downloaden. De eerste maand is volledig gratis nu.

Je kan mss best eens op de tempo site van mobistar zelf eens gaan smurfen :doc:

Good luck !

Gizmo_1987

Legacy Member
GaMe® zei:
Bij Mobistar weet ik het niet.
Maar bij Proximus kan je gebruik maken van het 3G Vodafone Live! portaal.
Ook kan je bij proximus gratis live messenger downloaden. De eerste maand is volledig gratis nu.

Je kan mss best eens op de tempo site van mobistar zelf eens gaan smurfen :doc:

Good luck !
op mobistar staan enkel al die breezerdingen :p
logo's, toeters & bellen genoeg :lol:

schep

Legacy Member
Met gsm ga ik meestal enkel online om mails te lezen of snel iets van info op te zoeken. Af en toe als ik me verveel wat nieuws lezen. Zou trouwens handig zijn moest het openbaar vervoer handige mobiele sites hebben.

Foto kan je gewoon uploaden (best resizen ;)) en dan met je gsm surfen en downloaden, idem met ringtones etc. Spijtig dat er geen bluetooth op je gsm zit.

Lon$daLe

Legacy Member
vraagje, een SE w850i heeft zo een functie da ge via 4 - 5 seconden van een song kunt te weten komen via TrackID wat de artiest is en de titel vd song , dit is gratis , maar moet je dan over een abbo beschikken dat internet toelaat? kheb binnekort een w850i en kzit op tempo music en da trackID dinge lijkt wel leuk

maar zoals de SE manual zegt , trackID verbind met een server om zo de info op te halen , ma khoop da et met tempo ook bolt :p

Preske

Legacy Member
GaMe® zei:
Bij Mobistar weet ik het niet.
Maar bij Proximus kan je gebruik maken van het 3G Vodafone Live! portaal.
Ook kan je bij proximus gratis live messenger downloaden. De eerste maand is volledig gratis nu.

Je kan mss best eens op de tempo site van mobistar zelf eens gaan smurfen :doc:

Good luck !

die actie is gedaan dacht ik. Dat was maar tot eind april.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan