GrAmLin
Legacy Member
Dag Mensjes,
Ik heb wat "raars", op m'n kamer heb ik een wekker, (bijna zoals iedereen denk ik) elke morgen sta ik om 8 uur op om te gaan werken, maar ik gebruik mijn wekker eigenlijk nooit, altijd word ik om 7u59 stipt wakker.
Je zou zo kunnen zeggen dat dit komt omdat ik altijd op hetzelfde uur opsta, maar in het weekend slaap ik meestal tot 10 uur (ook met wekker) ik word wakker 9u59.
Soms komt het voor dat ik eens vroeger moet opstaan, bv om 5 uur in de morgen, dan alweer ben ik wakker 4u59.
Zijn er hier nog mensen met dit voorval?
Ik heb al altijd een wekker maar heb eigenlijk de wekker nog nooit gebruikt.
Ik ga nooit op hetzelfde uur gaan slapen, soms is het 23 uur, soms 01 uur. En soms totaal anders.
Vind het toch maar raar. Nog mensen met dit raar voorval of een ander "slaap voorval"?
Groeten! :applause:
Ik heb wat "raars", op m'n kamer heb ik een wekker, (bijna zoals iedereen denk ik) elke morgen sta ik om 8 uur op om te gaan werken, maar ik gebruik mijn wekker eigenlijk nooit, altijd word ik om 7u59 stipt wakker.
Je zou zo kunnen zeggen dat dit komt omdat ik altijd op hetzelfde uur opsta, maar in het weekend slaap ik meestal tot 10 uur (ook met wekker) ik word wakker 9u59.
Soms komt het voor dat ik eens vroeger moet opstaan, bv om 5 uur in de morgen, dan alweer ben ik wakker 4u59.
Zijn er hier nog mensen met dit voorval?
Ik heb al altijd een wekker maar heb eigenlijk de wekker nog nooit gebruikt.
Ik ga nooit op hetzelfde uur gaan slapen, soms is het 23 uur, soms 01 uur. En soms totaal anders.
Vind het toch maar raar. Nog mensen met dit raar voorval of een ander "slaap voorval"?
Groeten! :applause:




