Archief - Wachtzaalmysterie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

d2itemnet

Legacy Member
Wie weet waarom iedereen voor jou altijd 30 min binnen zit en jijzelf max 5 min?
Meestal nog oude mensen, ik begin serieus te denken dat die daar koffie ofzo krijgen.. grrr:tongue:

Vrijdag om 9u geweest, 11u30 alsk buitenkwam.. om gek te worden.:doh:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Die zullen meer problemen hebben als gij? Of meer nood aan sociaal contact?
So what? Als ge u daar al aan gaat ergeren .. waarom kon dit niet in de ergernisthread trouwens?

zoo-music girl

Legacy Member
omdat we nu nog meeeer stof hebben om de ergernisthread te vullen. Mooooooore :drool:

Licargon

Legacy Member
Wij wonen vlak tegenover onzen huisdokter, en vanop den oprit kunnen we in de wachtzaal zien, dus alst druk (lijkt) dan wachten we gewoon =p

whacker

Legacy Member
Ja man. Er was ooit is één iemand voor mij en die mocht direct binnen. Ik heb nog een uur een half moeten wachten. Ik was in enkele minuten buiten (zoals altijd). Als ik al is ziek ben dan is't vergevorderde witte angine (redelijk simpele diagnose want ik denk altijd dat dat wel over gaat tot het echt te erg is en alles wit ziet en open scheurt :)).

sink

Legacy Member
t'is pas klote als ge een afspraak gemaakt hebt op een bepaald uur, en dat je dan nog 3 kwartier moet wachten..

zoals maandag, afspraak om 22u bij tandarts voor controle, er zaten verdikke nog 2 mensen voor.. elk ruim 20 binnen gezeten, ikke 5min..

Annun

Legacy Member
Ook eens een afspraak bij een dokter in het ziekenhuis. Werd die toch wel nie weggeroepen voor een operatie, zekers 2 uur kunne wachten.

SilentSpring

Legacy Member
Annun zei:
Ook eens een afspraak bij een dokter in het ziekenhuis. Werd die toch wel nie weggeroepen voor een operatie, zekers 2 uur kunne wachten.

da's 1 van de redenen waarom ik het haat om naar een dokter te gaan in een ziekenhuis.

Vroeger verschillende keren 1-2u mogen wachten, zelfs met afspraak.
:angry:

edit: bij de ortho kennen ze daar ook wat van, heb daar vele keren 20-30min mogen wachten...

Cycloon

Legacy Member
Wij hebben da es voor gehad bij den huisdokter die werd opgeroepen voor een ongeval. Die liep gewoon naar buiten en zei niks. We hebben daar ook nog een paar uurtjes gezeten en zijn toen vertrokken.

Dayofdead

Legacy Member
En het is tof als gij praktisch zit te sterven in de wachtzaal terwijl het vol zit met mensen die medicatie komen promoten. De klojo's weigeren u dan nog voor te laten ook! Moestek niet zo ziek geweest zijn, gooide ik ne schoen :p

d2itemnet

Legacy Member
Dayofdead zei:
En het is tof als gij praktisch zit te sterven in de wachtzaal terwijl het vol zit met mensen die medicatie komen promoten. De klojo's weigeren u dan nog voor te laten ook! Moestek niet zo ziek geweest zijn, gooide ik ne schoen :p

Ah daar hebk nog geluk in, mijn huisdokter heeft briefje hangen: Vanaf heden worden geen vertegenwoordigers nog ontvangen :unsure:

Suphafly

Legacy Member
d2itemnet zei:
Ah daar hebk nog geluk in, mijn huisdokter heeft briefje hangen: Vanaf heden worden geen vertegenwoordigers nog ontvangen :unsure:

bij ons hangt daar ook een briefje van gelieve u bezoek tot 1x per jaar te beperken :)

daar is het ook altijd wachten geblazen. en als ge na 1uur wachten komt de dokter u roepen en er staat iemand anders op in u plaats gelukkig zei da lief da het niet aan hem was of hij had wa meegemaakt :angry:

Gentille

Legacy Member
Dokters hebben nu éénmaal veel werk. Onze dokter bv. Mijn zus was onlangs ziek. We bellen in de voormiddag de dokter en hij in niet geweest (het was niet echt dringend ook). S'andersdaags is mijn zus zelf naar de dokter geweest en hij had tot 1 uur s'nachts moeten rondrijden.

kiewitcity

Legacy Member
tja das altijd de zelfde ellende vorige week ....dacht ga vroeg gaan als het opent , 5 voor 8 daar en kwam daar pas buiten om half elf ...afspraak onmogelijk zat vol tot de week erop ....

Petrango

Legacy Member
d2itemnet zei:
Wie weet waarom iedereen voor jou altijd 30 min binnen zit en jijzelf max 5 min?
Meestal nog oude mensen, ik begin serieus te denken dat die daar koffie ofzo krijgen.. grrr:tongue:

Vrijdag om 9u geweest, 11u30 alsk buitenkwam.. om gek te worden.:doh:

wel als gij zolang hebt moeten wachten, dan zult ge u waarschijnlijk spoeien om 'eindelijk' buiten te zijn... dankzij de tragen ben jij dus sneller! capito?
:rofl:

Preske

Legacy Member
d2itemnet zei:
Wie weet waarom iedereen voor jou altijd 30 min binnen zit en jijzelf max 5 min?
Meestal nog oude mensen, ik begin serieus te denken dat die daar koffie ofzo krijgen.. grrr:tongue:

Vrijdag om 9u geweest, 11u30 alsk buitenkwam.. om gek te worden.:doh:

omdat ouw mensen traag zijn, en altijd hun halve leven moeten vertellen

[F6]_Z_

Legacy Member
Bij ons woont de dokter op 100 meter. Als we moeten gaan, gaan we eens kijken, zit er teveel volk dan bellen we eens. We kennen hem goed. Wanneer die zijn deur sluit, en er zit maar 1 iemand meer dan belt hij eens terug en tegen wij daar aankomen moeten we met moeite nog 5 min wachten.

Hehe mijn zus haar gynaecoloog heeft haar ooit nog voorgenomen omdat ze net met haar vinger tussen haar autodeur gezeten had. Dat eerst verzorgen dan.

EternalSilence

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Die zullen meer problemen hebben als gij? Of meer nood aan sociaal contact?
So what? Als ge u daar al aan gaat ergeren .. waarom kon dit niet in de ergernisthread trouwens?

2nd that.

Conqie

Legacy Member
wachten bij de kapper waar voornamelijk vrouwen zit is anders ook pure fun.
die krijgen allemaal kofie en zelf moet ik altijd uren wachten

FLT

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
wachten bij de kapper waar voornamelijk vrouwen zit is anders ook pure fun.
die krijgen allemaal kofie en zelf moet ik altijd uren wachten

Ge kunt ook altijd op afspraak gaan? :eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan