Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).Annun zei:Ook eens een afspraak bij een dokter in het ziekenhuis. Werd die toch wel nie weggeroepen voor een operatie, zekers 2 uur kunne wachten.

Dayofdead zei:En het is tof als gij praktisch zit te sterven in de wachtzaal terwijl het vol zit met mensen die medicatie komen promoten. De klojo's weigeren u dan nog voor te laten ook! Moestek niet zo ziek geweest zijn, gooide ik ne schoen![]()

d2itemnet zei:Ah daar hebk nog geluk in, mijn huisdokter heeft briefje hangen: Vanaf heden worden geen vertegenwoordigers nog ontvangen![]()


d2itemnet zei:Wie weet waarom iedereen voor jou altijd 30 min binnen zit en jijzelf max 5 min?
Meestal nog oude mensen, ik begin serieus te denken dat die daar koffie ofzo krijgen.. grrr![]()
Vrijdag om 9u geweest, 11u30 alsk buitenkwam.. om gek te worden.:doh:

d2itemnet zei:Wie weet waarom iedereen voor jou altijd 30 min binnen zit en jijzelf max 5 min?
Meestal nog oude mensen, ik begin serieus te denken dat die daar koffie ofzo krijgen.. grrr![]()
Vrijdag om 9u geweest, 11u30 alsk buitenkwam.. om gek te worden.:doh:
SweetEmmaRose zei:Die zullen meer problemen hebben als gij? Of meer nood aan sociaal contact?
So what? Als ge u daar al aan gaat ergeren .. waarom kon dit niet in de ergernisthread trouwens?
conquerpoy_123 zei:wachten bij de kapper waar voornamelijk vrouwen zit is anders ook pure fun.
die krijgen allemaal kofie en zelf moet ik altijd uren wachten
