Archief - Waarschuwing voor Regen & onweer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reptiel

Legacy Member
Voor de mensen die in gebied wonen, die nogal snel eens onderwater komen te staan, wik ik jullie waarschuwen.

Hoe het hier aan zee er deze morgen al aan toe gaat, het is hier al 2 uur enorm zwaar aan het onweren met vooral veeeeeeeeel regen, ik schat al 30l in de laatste 2 uur.

Nu als dit zich verplaatst naar het binnenland en het regent ook zo hard en veel, zie ik hier veel problemen ontstaan.

Dus bij deze wil ik deze mensen waarschuwen.

mvg vanuit het verzopen kustgebied :p

Thin Liz

Legacy Member
Als we allemaal hard genoeg blazen dan komt het zelfs niet tot hier :p

Cash

Legacy Member
Ik kan me al niet meer herinneren wanneer het de laatste keer geregend heeft. Dus 't kan eens geen kwaad.

Godzilla*Akira

Legacy Member
hier was het in één keer zeer donker en nu ist redelijk zwaar aan het regenen, me happy, moet sebiet nog met den hond buiten.

EternalSilence

Legacy Member
hier(Waregem) was er een hevige stortbui met hevig onweer voor een 10tal minuten :oink:

Chalk

Legacy Member
In meldert (Hoegaarden) , heeft het rond 7.30 eens even een hele goede bui gedaan, maar het was een redelijk korte, maar het was wel een "harde".

Karre

Legacy Member
nTFs zei:
Hier in Limburg lijkt het een leuke warme dag te worden..

Hier in Oost-Vlaanderen giet het weer :sop: Jullie hebben te veel geluk, wij hadden het maandag ook al zitten :p. Ben ik blij dat de kans om wateroverlast te krijgen in mijn buurt zeer laag is.

^^VooDoo^^

Legacy Member
Weeral niets van regen in geburen van mechelen, tenzij je da klein beetje deze morgend om 7:00 meetelt ...

Cycloon

Legacy Member
Hier in buurgemeente van gent is het 15-20 minuten geleden begonnen :p

Furiax

Legacy Member
hier in hamme is het pikkedonker en tis al goed aan gieten met weeral veel wind

Cartmaan

Legacy Member
BelgianTiger_6 zei:
Ik kan me al niet meer herinneren wanneer het de laatste keer geregend heeft. Dus 't kan eens geen kwaad.

Vorige week / begin deze week was het nog zwaar onweer in Mechelen?

[MJ]

Legacy Member
Hier in Aalst is t ergste precies gepasseerd, t begint terug wat klaar te worden. Het leek ff nacht geworden, zo donker... fikse bui gehad, maar in vergelijking met de westhoek zijn we aan t ergste ontsnapt.

@de Limburgers: het zit nu boven Antwerpen, dus hou jullie maar vast...

Delirium

Legacy Member
Xt[FCB];8910718 zei:
hier in hamme is het pikkedonker en tis al goed aan gieten met weeral veel wind

Ha, nog een hammenaar :D
hier (op mijn werk in D'monde) was het juist hetzelfde, kweenie hoe donker, 't was precies weer nacht en dan beginnen gieten. Nu is't zo neig meer aan't regenen en al terug lichter.

Holy Paladin

Legacy Member
BelgianTiger_6 zei:
Ik kan me al niet meer herinneren wanneer het de laatste keer geregend heeft. Dus 't kan eens geen kwaad.

leuk voor u maar ik kon de laatste 3 maand niet buiten komen zonder in de regen te staan.. het is nu een week zon geweest en tis weer voorbij :sad:

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Sint Job hier: 't is op een kwartierke donker geworden. Heel veel wind en de eerste regen is aan't vallen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan