Reptiel
Legacy Member
Voor de mensen die in gebied wonen, die nogal snel eens onderwater komen te staan, wik ik jullie waarschuwen.
Hoe het hier aan zee er deze morgen al aan toe gaat, het is hier al 2 uur enorm zwaar aan het onweren met vooral veeeeeeeeel regen, ik schat al 30l in de laatste 2 uur.
Nu als dit zich verplaatst naar het binnenland en het regent ook zo hard en veel, zie ik hier veel problemen ontstaan.
Dus bij deze wil ik deze mensen waarschuwen.
mvg vanuit het verzopen kustgebied
Hoe het hier aan zee er deze morgen al aan toe gaat, het is hier al 2 uur enorm zwaar aan het onweren met vooral veeeeeeeeel regen, ik schat al 30l in de laatste 2 uur.
Nu als dit zich verplaatst naar het binnenland en het regent ook zo hard en veel, zie ik hier veel problemen ontstaan.
Dus bij deze wil ik deze mensen waarschuwen.
mvg vanuit het verzopen kustgebied


Jullie hebben te veel geluk, wij hadden het maandag ook al zitten 
ad: