Skoran
Legacy Member
Ik ben deze en deze foto's tegen gekomen en ik begon mij iets af te vragen.
Als ge nu naar fotos van chernobyl kijkt ziet ge overal van die taferelen: Geen verf meer, overal brokstukken, behangpapier dat van de muren afhangt, enz.
Een deel zal wel door vandalisme komen, maar echt alles is daar kapot, hoe komt dit?
Ik weet ook wel dat als iets niet onderhoud dat het achteruit gaat, maar als er ergens geen mensen meer wonen gaat dat echt supersnel achteruit, hoe komt dit?
Als ge nu naar fotos van chernobyl kijkt ziet ge overal van die taferelen: Geen verf meer, overal brokstukken, behangpapier dat van de muren afhangt, enz.
Een deel zal wel door vandalisme komen, maar echt alles is daar kapot, hoe komt dit?
Ik weet ook wel dat als iets niet onderhoud dat het achteruit gaat, maar als er ergens geen mensen meer wonen gaat dat echt supersnel achteruit, hoe komt dit?
, maar er was iets niet in orde met de bouwvergunning.