Archief - vrijdag de 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vlad Tepes

Legacy Member
Geen ongelukken meegemaakt, het was zelfs de beste dag van de week. :)

Proto

Legacy Member
chosen1 zei:
mijn vat was gisteren! :cool: iedereen vond het een goei feestje dus das mooi e! ook nie slecht geweest enz dus das nog mooier!

toch nie in rosselaar zeker ? :p
voor de rest geen ongelukken meegemaakt ^^

^^pathfinder^^

Legacy Member
twee keer all in gegaan, telkens had ik 75% kans om te winnen. En nog verlies ik ze.

telkens ik all in ga heb ik 75% kans, en al 7 keer ofzo verloren.

AnthonyBoone

Legacy Member
geen ongeluk gehad :) kweet alleen maar dat een vlieghaven héél de dag stilgelegen heeft :p en véél shade lijd :D en drm was men dag goed ^^

edit: sry was vergeten :s heb een cactus moeten verplaatsen en het was zo ene dat die naalden afshoot, ze waren zo fijn als haartjes en heel mijn arm zat vol & mijn hand. en ik heb er alleens niet tegengezeten (men is dan eens voorzichtig) :( enja dan 4uur aan een stuk met pincet naalden eruit trekken & af en toe plakband op men arm leggen om ze eruit te trekken ^^

Sneakytje

Legacy Member
enkel geluk gehad of toch geen ongeluk, en van de baas met het goede weer toch een kwartiertje vroger mogen stoppen :p Het is wel niet veel, maar op vrijdagnamiddag met zo'n weer is zelfs 5 minuten prachtig!

EagleEye

Legacy Member
Mixana zei:
²... en de superlotto ook nie gewonnen, mijne pa had daar meer aan 100euro aangegeven voor al die lotjes... lol gras afrijden, is dat een ongeluk?
Da's een beetje het principe van de lotto he :/ Voor dat er één kan winnen moeten miljoenen andere sukkelaars hun geld verspelen :p

LeSec

Legacy Member
Een aantal ondergeschoolde flikflooiers die opeens besloten staking te houden op zaventem voor enkele friggin maaltijdcheques, waardoor de vlucht van mijn vriendin werd afgelast en ze pas deze nacht kon afkomen -_-

Bende ********.

IIcon

Legacy Member
Als je van Vrijdag de 13e spreekt, nooit weer weggaan op die dag zal ik doen!:confused:

We gingen vertrekken rond 8uur naar Frankrijk, overslapen en maar om 10.38 wakker geworden. Dan we vertrekken richting Frankrijk, we komen aan onze bestemming en tis daar maar 10°C, mist, regen, donker en koud. We wachten ne halfuurke in auto, mss dat het nog ging opklaren, maarn iets é, dan trg helemaal trg naar België, nemen dan nog de verkeerde afslag ook zeker richting brussel ipv Brugge... Slaan af naar beernem, rijden dan langs wingene en komen terecht in lange file, die maar niet vooruit gaat, en twas echt om te stikn é! Wij heel de rij met auto's voorbijgestoken, boerewegeltje ingeslaan, komt er daar geen zot af met ne Peugot 206 die maar niet uit de kanten gaat é. Wij met onze Opel Vivaro bijna de gracht in en diene Peugot nog geen cm van onze auto. Dan kunnen we daar nog eens niet door, doodlopende weg! Twas lik ofdat er geen einde aan de rit kwam, we geraakten gelijk ni thuis amai wi! Dan maar nog ne wegeltje gezocht en toch nog op ne grotere baan terecht gekomen. We rijden richting brugge, FILE!!! weeral!!! Eindelijk aangekomen in zeebrugge waar we nog een goede 2 uurkes gingen "bruinen" in tzonneke. Vertrekken dan richting dudzele ( waar dak woon tjién;) ) komt er daar inneens ne 10tonner van 2de rijvlak naar eerste, begint te tuuten gelijk ne zot, blijft maar op gazepedaal duwen, niet uit de kanten gaan. Kzeg SHIT, kzien ier dood é, wij al onze remmen toe smijten, bijna auto in ons gat en die camion moest maar ne MM dichter zitten en we waren hem! we rijden dan richting herdersbrug, is den dien dan nog ni gedraait ook zeker! nog keer in file, steekt er daar inneens weer geen camion heel de reek met auto's voorbij, had ons bijna mee want das maar ne domme kleine brug, wilde blijkbaar niet wachten tot brug gedraait was. En eindelijk goed en wél thuisgekomen!

Nooit ga ik nog weg op die fuckvrijdag de 13de!:wtf:

Bose

Legacy Member
Proto zei:
toch nie in rosselaar zeker ? :p
voor de rest geen ongelukken meegemaakt ^^

lol, sinds dat ik daar ben opgegroeid probeer ik rosselaar te mijden. Daar komde toch ook niet voor uw plezier :pWat een marginaal gehucht :)

anyway: gisteren eigenlijk ne goeie dag gehad :p.

lttuvix

Legacy Member
men fiets hebben ze afgebroken terwijl ik aant werken was in het JH

Gavin

Legacy Member
Ali_ zei:
hij is nog volop bezig zenne :p
Je moet niet vragen wat een dag als hij halverwege al tot zoiets gebombardeerd wordt.

Overigens is het voor u ook een irritatiedag *strooit wat zout in de wonde :unsure:*

:p

Ali_

Legacy Member
Gavin zei:
Je moet niet vragen wat een dag als hij halverwege al tot zoiets gebombardeerd wordt.

Overigens is het voor u ook een irritatiedag *strooit wat zout in de wonde :unsure:*

:p

Dat zal het vanavond worden, als ik moet koken voor mijn broer, zus, nonkel, tante, neef en nicht :sop:

Maar nu geniet ik van het prachige weer en mijn leuke muziek en een lekkere zelfgemaakte coktail (malibu, multivruchtensap, bessenjenever, veel ijs)

Gavin

Legacy Member
Ali_ zei:
Dat zal het vanavond worden, als ik moet koken voor mijn broer, zus, nonkel, tante, neef en nicht :sop:

Maar nu geniet ik van het prachige weer en mijn leuke muziek en een lekkere zelfgemaakte coktail (malibu, multivruchtensap, bessenjenever, veel ijs)
Welja, het zout hebt ge al voor de bereiding van mij eh!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan