^MystiQ
Legacy Member
Ali_ zei:Bij mij was vrijdag de 13e prachtig![]()
Weer iemand anders zijn vriendin gepakt ?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ali_ zei:Bij mij was vrijdag de 13e prachtig![]()

chosen1 zei:mijn vat was gisteren!iedereen vond het een goei feestje dus das mooi e! ook nie slecht geweest enz dus das nog mooier!

kweet alleen maar dat een vlieghaven héél de dag stilgelegen heeft
en véél shade lijd
en drm was men dag goed ^^
heb een cactus moeten verplaatsen en het was zo ene dat die naalden afshoot, ze waren zo fijn als haartjes en heel mijn arm zat vol & mijn hand. en ik heb er alleens niet tegengezeten (men is dan eens voorzichtig)
enja dan 4uur aan een stuk met pincet naalden eruit trekken & af en toe plakband op men arm leggen om ze eruit te trekken ^^Da's een beetje het principe van de lotto he :/ Voor dat er één kan winnen moeten miljoenen andere sukkelaars hun geld verspelenMixana zei:²... en de superlotto ook nie gewonnen, mijne pa had daar meer aan 100euro aangegeven voor al die lotjes... lol gras afrijden, is dat een ongeluk?

) komt er daar inneens ne 10tonner van 2de rijvlak naar eerste, begint te tuuten gelijk ne zot, blijft maar op gazepedaal duwen, niet uit de kanten gaan. Kzeg SHIT, kzien ier dood é, wij al onze remmen toe smijten, bijna auto in ons gat en die camion moest maar ne MM dichter zitten en we waren hem! we rijden dan richting herdersbrug, is den dien dan nog ni gedraait ook zeker! nog keer in file, steekt er daar inneens weer geen camion heel de reek met auto's voorbij, had ons bijna mee want das maar ne domme kleine brug, wilde blijkbaar niet wachten tot brug gedraait was. En eindelijk goed en wél thuisgekomen!
Proto zei:toch nie in rosselaar zeker ?
voor de rest geen ongelukken meegemaakt ^^
Wat een marginaal gehucht 
.Gavin zei:Zondag de 15e was eerder een dikke stinker voor mij.

Je moet niet vragen wat een dag als hij halverwege al tot zoiets gebombardeerd wordt.Ali_ zei:hij is nog volop bezig zenne![]()
*
Gavin zei:Je moet niet vragen wat een dag als hij halverwege al tot zoiets gebombardeerd wordt.
Overigens is het voor u ook een irritatiedag *strooit wat zout in de wonde*
![]()

Welja, het zout hebt ge al voor de bereiding van mij eh!Ali_ zei:Dat zal het vanavond worden, als ik moet koken voor mijn broer, zus, nonkel, tante, neef en nicht
Maar nu geniet ik van het prachige weer en mijn leuke muziek en een lekkere zelfgemaakte coktail (malibu, multivruchtensap, bessenjenever, veel ijs)