Archief - Vraagje proximus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-^SaTan^-

Legacy Member
Hoi :)
Kben vanaf vandaag nieuw bij proximus (gsm) en mijn vraag is of/hoe je zoals bij mobistar met een verkort nummer waar je naar belt (bij mobistar #*123# of iet in die aard) kan zien welke belwaarde je nog hebt..
Mss stot verkeerde ma kdenket ni want kvin nergens een gsm forum ^^

Emu

Legacy Member
Hallo, ik zoek ook de nummer om te belwaarde te weten te komen.

De code #121# werkt namelijk niet meer en ik weet de nieuwe code niet, kan iemand mij helpen?

EazY

Legacy Member
#121# en op telefoontje/verzenden/bellen drukken

Moet werken.

GaMe®

Legacy Member
Als ik onder de 2 euro ofzo geraak bij proximus, en ik wil dan naar iemand bellen, heb ik altijd die vervelende mevrouw die eerst zegt dat ik nog zoveel geld heb en dat ik moet herladen voor die datum of het geld zal vervallen..
Weet er iemand hoe ik dat af kan zetten? Heb al heel de helpdesk afgebeld maar ik vind dat niet :(

demon326

Legacy Member
GaMe® zei:
Als ik onder de 2 euro ofzo geraak bij proximus, en ik wil dan naar iemand bellen, heb ik altijd die vervelende mevrouw die eerst zegt dat ik nog zoveel geld heb en dat ik moet herladen voor die datum of het geld zal vervallen..
Weet er iemand hoe ik dat af kan zetten? Heb al heel de helpdesk afgebeld maar ik vind dat niet :(

idd dat is redenlijk lastig,ik zoek ook hoe dat af te kunnen zetten

Irtimid2001

Legacy Member
GaMe® zei:
Als ik onder de 2 euro ofzo geraak bij proximus, en ik wil dan naar iemand bellen, heb ik altijd die vervelende mevrouw die eerst zegt dat ik nog zoveel geld heb en dat ik moet herladen voor die datum of het geld zal vervallen..
Weet er iemand hoe ik dat af kan zetten? Heb al heel de helpdesk afgebeld maar ik vind dat niet :(
², heb daar ook last van. Ik dacht wel dat het onder de 5euro was. Ik heb al gemerkt dat het niet altijd gebeurt, de enekeer heb ik dat en de andere keer niet. Als iemand weet hoe ik dat kan af zetten?

Matt.

Legacy Member
Je kan dat normaal afzetten als je je registreert op de proximus website... Daar heb je dan zo'n eigen pagina waar je al je instellingen kunt regelen, en dat staat daar ergens bij.

GaMe®

Legacy Member
matthi_182 zei:
Je kan dat normaal afzetten als je je registreert op de proximus website... Daar heb je dan zo'n eigen pagina waar je al je instellingen kunt regelen, en dat staat daar ergens bij.
Ik heb mij daar al geregistreerd en ik heb het daar niet zien staan..
Zal eens tegoei zoeken nu..
Ik wil die medaille :p

edit; geraak ni ingelogd op www.payandgo.be atm :( site gaat verschrikkelijk traag..

Massis

Legacy Member
't is onder de 5€ en die zegt da maar 1 keer per dag...

en onder de 1€ laten ze u nie eens meer bellen :p

GaMe®

Legacy Member
punkrockdude zei:
't is onder de 5€ en die zegt da maar 1 keer per dag...

en onder de 1€ laten ze u nie eens meer bellen :p
Bij mij zegt die da wel iedere keer als ik bel op ne dag hoor..
Ook zelfs als ik 2x achter elkaar bel.. De 3de keer soms niet..
En ik kan ook nog bellen als ik onder de 1 euro zit..
Ik heb pay&go generation

Mr. M

Legacy Member
bij mobistar is het *123*#
dunno, bij proximus zal het ook wel zoiets zijn he (als k da hier zo hoor zeker)

Kunlun

Legacy Member
punkrockdude zei:
't is onder de 5€ en die zegt da maar 1 keer per dag...

en onder de 1€ laten ze u nie eens meer bellen :p


Bij mij is da constant, heel irritant .. Dus echt bij ELKE keer da kik bel zegt die hoeveel geld da kik heb ... kheb nog nooit anders geweten :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan