enZiiime
Legacy Member
Ik heb me dus een dikke maand geleden geabbonneerd op die zomer actie (hele zomer gratis sms), maar was dus vergeten te herladen (sinds gisteren dus geen gratis sms meer), nu ben ik vandaag een herlaadkaart gaan halen en heb ik herladen, maar ik geen gratis smsjes meer sturen in de dag (savonds weet ik sebiet pas
, maar volgens #122# ben ik nog wel p&g generation), en ik kan ook niet #146# doen want daar ben ik al voor ingeschreven komt erop.
Is de promotie dan volledig gedaan als je "niet" binnen de maand herlaad? (dus kun je ook niet nog eens 7.50€ betalen voor verder te smsen ofz?)
Suckt wel klein beetje, als ik dit had geweten had ik eergistere herladen
Is er nog ander manier voor het terug te activieren?
(Heb al op google gezocht en op de proximus site, maar vind geen verdere informatie, + zit op smalband dus deftig zoeken is serieus veel werk)
, maar volgens #122# ben ik nog wel p&g generation), en ik kan ook niet #146# doen want daar ben ik al voor ingeschreven komt erop.Is de promotie dan volledig gedaan als je "niet" binnen de maand herlaad? (dus kun je ook niet nog eens 7.50€ betalen voor verder te smsen ofz?)
Suckt wel klein beetje, als ik dit had geweten had ik eergistere herladen

Is er nog ander manier voor het terug te activieren?
(Heb al op google gezocht en op de proximus site, maar vind geen verdere informatie, + zit op smalband dus deftig zoeken is serieus veel werk)

en dan is het gedaan. Dus vb. je krijgt de 1e augustus dat bericht, dan kan je gratis blijven smsen tot en met 3 augustus.

)