Archief - Vraagje pay&go generation (zomerpromotie)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enZiiime

Legacy Member
Ik heb me dus een dikke maand geleden geabbonneerd op die zomer actie (hele zomer gratis sms), maar was dus vergeten te herladen (sinds gisteren dus geen gratis sms meer), nu ben ik vandaag een herlaadkaart gaan halen en heb ik herladen, maar ik geen gratis smsjes meer sturen in de dag (savonds weet ik sebiet pas :p, maar volgens #122# ben ik nog wel p&g generation), en ik kan ook niet #146# doen want daar ben ik al voor ingeschreven komt erop.

Is de promotie dan volledig gedaan als je "niet" binnen de maand herlaad? (dus kun je ook niet nog eens 7.50€ betalen voor verder te smsen ofz?)

Suckt wel klein beetje, als ik dit had geweten had ik eergistere herladen :p

Is er nog ander manier voor het terug te activieren?



(Heb al op google gezocht en op de proximus site, maar vind geen verdere informatie, + zit op smalband dus deftig zoeken is serieus veel werk)

djbramz

Legacy Member
dacht wel dat het binnen de maand te herladen was. Ben er zelfs vrij zeker van.

a242050

Legacy Member
2 keer herladen na elkaar voor minstens €10 en je hebt die promotie terug.

bludgeoned

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
maar volgens #122# ben ik nog wel p&g generation), en ik kan ook niet #146# doen want
Het is dan ook gewoon een tariefplan zoals student/classic/...
Die gratis smsen zijn er dus enkel als je elke maand herlaadt.
Indien je het vergeet/te laat doet gewoon nogmaals herladen zoals al gezegd

Gentille

Legacy Member
Je moet binnen de maand minstens voor 10 € herladen. Herlaad je nu voor 10 € zal je ook enkel gratis sms'en in het weekend en na 16 uur.

Spineless

Legacy Member
ik ben ook bij p&g generation en zou normaal gezien vandaag moeten herladen voor de hele maand augustus gratis te kunnen sms'en..
het vreemde eraan is nu dat ik nu nog altijd gratis sms en ik heb nog niet herladen. strange, very strange :wtf:

niet dat je me hoort klagen btw :unsure:

Rivers

Legacy Member
Spineless zei:
ik ben ook bij p&g generation en zou normaal gezien vandaag moeten herladen voor de hele maand augustus gratis te kunnen sms'en..
het vreemde eraan is nu dat ik nu nog altijd gratis sms en ik heb nog niet herladen. strange, very strange :wtf:

niet dat je me hoort klagen btw :unsure:

Als je zo'n bericht hebt gehad van Proximus dat je moet herladen, kan je na dat bericht nog twee dagen gratis smsen :) en dan is het gedaan. Dus vb. je krijgt de 1e augustus dat bericht, dan kan je gratis blijven smsen tot en met 3 augustus.

enZiiime

Legacy Member
nja het is dus gisteren vervallen, en heb dus vandaag herladen voor 15 euro ... dus moet ik "NOG" eens herladen voor het terug te hebben :/? :p

en #120# werkt hier niet meer, vroeger wel :s

enZiiime

Legacy Member
nja, vind het raar, heb het al meer gehad dat ik te laat herlaadde, en na 1x herladen werkte het terug :o

Dus ksnap ni da ik nu inees 30 euro moet uitgeven aan herladen :p (koop het in winkel en 10 euro besta dus niet :D)

Anyway, bedankt :p zal het eens probere, die belwaarde ga toch zowiezo op, dus maakt niets uit :p

Spineless

Legacy Member
Rivers zei:
Als je zo'n bericht hebt gehad van Proximus dat je moet herladen, kan je na dat bericht nog twee dagen gratis smsen :) en dan is het gedaan. Dus vb. je krijgt de 1e augustus dat bericht, dan kan je gratis blijven smsen tot en met 3 augustus.

ah, zo werkt da. :p bedankt voor de informatie! tot zover dus nog geen bericht gekrege van proximus :unsure:

Frado2005

Legacy Member
én ge moet daarvoor toch 8euro per maand betalen ofzo? Das't imo allemaal nie waard

Rivers

Legacy Member
frado2005 zei:
én ge moet daarvoor toch 8euro per maand betalen ofzo? Das't imo allemaal nie waard

Nee, moet je niet. Voor de zomerpromotie eenmalig €7,50 betalen dacht ik. En elke maand minstens 1x herladen voor minstens €10.
En dan sms je de hele zomer lang gratis.

Als ik #120# indruk op mijn gsm dan valt hij uit en start hij automatisch terug op :oink:

bludgeoned

Legacy Member
frado2005 zei:
én ge moet daarvoor toch 8euro per maand betalen ofzo? Das't imo allemaal nie waard
Dat is geen 3€ per maand (dus als je 25smsen stuurt doe je al voordeel).

Robust²

Legacy Member
Ik heb mn 7.5€ er al vol weer uitgehaald op één maand :/

bludgeoned

Legacy Member
Ik ook. Is gewoon veel handiger om er niet op te moeten letten wanneer het nu juist 4uur is, ook niet op de lengte. Voor mij mag het een gans jaar zomeren :D

Frado2005

Legacy Member
Als gij nu elke keer binnen de 31 dagen herlaadt voor min 10euro hebt gij elke maand 1000 sms'en.. Dus waarom zou ge die zomeractie dan nog es nodig hebben?

Matn

Legacy Member
Idd, de normale actie is maar tijdens de week van 16u - 7u en 's weekends... En aangezien je tijdens de zomer niet in school zit zenden de meesten wel wat tijdes de dag ook... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan