Archief - Vraag over basisvolume Telemeter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Krayola

Legacy Member
Kan iemand mij hier eens uitleggen hoe dat systeem werkt. Want ik snap er eigenlijk nog de balle van :s.
Mijn maandelijkse resetdatum is de 14de. De 12de september ofzo kocht ik 1 volumeblok bij, dus 1 EUR meer betalen. Nu juist na de reset de 14de hebbek die er meteen weer afgedaan, juist na middernacht zelfs nog. Maar het rare is dat onder Mijn telenet bij de pagina 'Instellen basisvolume' het wel op 0 staat, maar bij de Telemeter zelf stond er nog altijd 1 gb extra bij. Ook juist voor de reset op 14 oktober heb ik dan 1 volumeblok bijgekocht (totaal 12 GB dus, aangezien die 1 gb van de vorige maand niet weg wou van de Telemeter). Dan hebbek et terug op 0 gezet juist na de reset in oktober, maar dan wou die 2 gb weer niet weg van de Telemeter. Kheb al naar helpdesk gemaild etc, nix antwoord natuurlijk.

Nu vraag ik mij af, als ek die 2 volumeblokken verwijder juist na de reset, blijve die dan nog gelden voor de periode die komt & worde ze er pas afgehaald de eerstvolgende reset of werkt het nog anders?
En indien ek die volumeblokken weghaal juist voor de reset, dan zou het dus na de reset allemaal terug op 0 extra volumeblokken staan?

cooly

Legacy Member
Ge moet die volumeblokken dan verwijderen voor de reset,anders blijven die de hele maand gelden.
Als je de volumeblokken verwijderd voor de reset dan blijven die tot na de reset.

Da*Frenkman

Legacy Member
nog een vraagje, bij telenet wordt na 12u s'nachts je verbruikt maar als de helft aangerekend. Ik weet dat dat om 12u begint maar waneer telt het terug gewoon? 6u?

Krayola

Legacy Member
Da*Frenkman zei:
nog een vraagje, bij telenet wordt na 12u s'nachts je verbruikt maar als de helft aangerekend. Ik weet dat dat om 12u begint maar waneer telt het terug gewoon? 6u?

10h.

te kort ....

denkimi

Legacy Member
als ge een volumeblok bijkoopt en ge stelt achteraf weer in dat ge die volumeblok niet meer wilt, dan blijft die volumeblok geldig tot de volgende reset. wilt ge de volgende maand weer 10gb dan moet ge dat instellen voor de reset.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan