Archief - Vraag middenjury

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thunderhawk

Legacy Member
ja *zucht* alweer een topic over middenjury...

Wel liefst heel mijn post lezen ;) :

'k Zal mijn vraag vlug stellen zonder te veel zever:
Is het mogelijk als je in 5Kantoor(BSO) zit voor met middenjury over te gaan naar 5handel (TSO) en al over te gaan met nieuwjaar? (dus nu de leerstof instuderen, en na de kerstvakantie een examen gaan afleggen) Vorig jaar zat ik in 4de handel maar ben ik wegens verstrooidheid er niet doorgeraakt. (B attest, sterfgeval van een familielid)... kwou het eerst hier vrage alvorens ik mij eventueel belachelijk zou maken bij het clb. :sad:


mvg

Thunderhawk :)

PaJaMa

Legacy Member
dan moet ge da aar, 4 handel bij de examencomissie afleggen, breng u rapport mee en ze zullen u zeggen welke vakken ge nog moet doen

exo

Legacy Member
Maar middenjury examens zijn volop bezig, dus ik hoop dat je al ingeschreven was etc?
anders zal je moeten wachten tot april vooraleer er weer nieuwe examens zijn.

PaJaMa

Legacy Member
vraag voor iemand dat al middenjury gedaan heeft
zijn ze daar erg streng bij het "uitdelen" van uw attest
want mn schriftelijk frans was goe, maar mondeling ni zo

HighWire

Legacy Member
Bij middenjury is het simpel, zijt ge erdoor (+50%) dan zijt ge erdoor... zit ge op 49%, dan zijde er ni door (tenzij ze zien da ge echt wel goe bezig zijt met de rest van u examens, dan durven ze delibereren...)

Middenjury werkt trouwens volgens graden, niet volgens jaren zoals een middelbare school...

1ste graad: 1ste en 2de middelbaar
2de graad: 3de en 4de middelbaar
3de graad: 5de en 6de...

Enigste vereiste (toen toch, 2jaar geleden) voor 3de graad te mogen doen was dat je erdoor was voor je 1ste graad (zei het in het middelbaar of via middenjury, krijg je via beide wegen een attest van en dat is nodig voor 3de graag middenjury te doen)

Ik heb mijn 3de middelbaar afgemaakt, maar men 4de niet... Heb in middenjury 3de graad TSO gedaan zonder problemen (kwam van BSO int middelbaar...)

Ik heb wel redelijk wat info over middenjury (voor zover ik het me nog kan herrineren) dus als iemand wilt, stuur me een pm met je msn adres ofzo (of ik geef da van mij) en dan kan je naar hartelust vragen stellen en zal ik men best doen voor ze te beantwoorden voor zover ik kan :)

Greetz,

HighWire

PaJaMa

Legacy Member
Middenjury werkt trouwens volgens graden, niet volgens jaren zoals een middelbare school...
wel als ge de leerstof van uw eigen school doet
ik moet alleen ales van het 4de jaar leren, ik neem dan altijd mn schoolboek vna vorig jaar mee, en ze vragen mij daar uit af

PaJaMa

Legacy Member
ik denk dat ik voor mijn laatste examen is 100% perfect ga leren, dan laten ze mij mss makkelijker over me een buis :p

HighWire

Legacy Member
PaJaMa zei:
wel als ge de leerstof van uw eigen school doet
ik moet alleen ales van het 4de jaar leren, ik neem dan altijd mn schoolboek vna vorig jaar mee, en ze vragen mij daar uit af

ah idd, als ge het leerplan van een school volgt ipv da van de middenjury dan klopt da :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan