|Kiara|
Legacy Member
Ik stel deze vraag even in naam van een vriendin.
Zij heeft besloten haar voornaam te laten veranderen en heeft al informatie opgevraagd bij de gemeente. Haar brief is min of meer klaar, maar ze weet niet goed wat ze met het volgende moet aanvangen. Bij die brief moet je 'een schriftelijke verbintenis de registratierechten te betalen' toevoegen. Misschien een stomme vraag hoor, maar hoe doe je dat? Zet je dan gewoon neer: 'Ik verbind mij ertoe de registratierechten te betalen' of moet er nog iets anders gebeuren?
Zij heeft besloten haar voornaam te laten veranderen en heeft al informatie opgevraagd bij de gemeente. Haar brief is min of meer klaar, maar ze weet niet goed wat ze met het volgende moet aanvangen. Bij die brief moet je 'een schriftelijke verbintenis de registratierechten te betalen' toevoegen. Misschien een stomme vraag hoor, maar hoe doe je dat? Zet je dan gewoon neer: 'Ik verbind mij ertoe de registratierechten te betalen' of moet er nog iets anders gebeuren?
Het gaat om gegronde redenen hoor. Niet omdat ze die niet mooi vindt of zo. (zou nogal belachelijk zijn ook)


Die jongen werd daar dagelijks mee geconfronteerd 

