Archief - Voetbalproject voor straatkinderen in Senegal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Garfinator

Legacy Member
Hey,

Ik ga deze zomer een maand naar Dakar (Senegal) als vrijwilliger. Ik zal daar allerlei taken uitvoeren in een opvangtehuis voor een 20-tal straatkinderen van 4 tot 18 jaar. Mijn hoofdtaak zal zijn om voetbaltrainingen en wedstrijden te organiseren.

Je kan je wel voorstellen dat die gastjes een gat in de lucht zouden springen als ze in echte voetbaluitrustingen zouden kunnen spelen. Vandaar dat ik op zoek ben naar voetbalshirts, broekjes, kousen, schoenen, keepershandschoenen en elk ander materiaal dat hen een plezier kan doen.

Als je dus iets liggen hebt van vroeger dat je niet meer gebruikt, schenk het alstublieft aan deze kinderen! Elk shirt of paar schoenen helpt. Ze zijn ook verzot op deo rollers.

Ik weet dat dit forum massaal gelezen wordt en hoop daarom via deze weg een grote bijdrage te vinden om aan 20 uitrustingen te geraken! Zou het niet leuk zijn om een van die Senegaleesjes met uw oud truitje te zien pronken =)

Meer info over de kinderen die opgevangen worden en wat er nog allemaal voor hen gedaan wordt, vind je op http://www.dakarkidz.nl . Post maar iets in deze thread als je eventueel iets hebt. Alvast bedankt om dit te lezen.

Schralen Barrie

Legacy Member
Ik heb wel wat liggen maar ... hoe geraakt het bij de bestemmeling ?

stoomboot

Legacy Member
Mooi initiatief en veel succes!
Helaas ben ik zelf nooit sportief geweest...

Darkness

Legacy Member
heb nog een hoop oude voetbalschoenen en scheenlappen liggen, maar hoe krijg ik die in godsnaam in dakar :) pm je mij met hoe ik dat zou kunnen doen?

Garfinator

Legacy Member
PM gezonden.

Men heeft mij verteld dat de kinderen gek zijn op die deo rollers, kveronderstel dat ze die gewoon veel toffer vinden dan de spuitbussen ;) Kzal achteraf verslag uitbrengen!

Furyan187

Legacy Member
Moest ik kunnen en dat in m'n bezit hebben, dan zou je het allemaal mee krijgen van me!

Fantastisch werk lijkt me dat!

Ik wens je alvast veel succes ermee!

Cedric

Legacy Member
moet dat voetbal zijn?

mag da eventueel ook volleybal truikes zijn? of krachtbal :p

zend pm en ik zie wat ik kan doen

EazY

Legacy Member
garfield007 zei:
kvrees da eigenlijk ook

ja, ze drinken dat op in de hoop dat er alcohol in zit

iedereen daar loopt heeltijd uit z'n bek te stinken met 'n parfumgeur..


get a grip!

Lemme

Legacy Member
Onze zaalvoetbalploeg gaat misschien nieuwe truitjes (en broekjes) kopen voor volgend seizoen. Normaalgezien zal dit niet meer super lang duren voor dit definitief beslist wordt. De kans is groot dat wij onze oude truitjes dan wegschenken aan u. Dat zijn zo'n 10 uitrustingen + 2 vd keeper. Dwz Truitje (met nummer, naam en sponsoring), broekje (met sponsoring) en bijpassende sokken. Vermits wij onze uit en thuis tenuekes zullen vervangen is dit alles dus maal 2 (thuis = wit wit; uit = rood blauw).

Kleine foto thuisoutfit

Kleine foto uitoutfit

Nogmaals, ik wil je geen valse hoop geven dus ga er nog niet van uit dat je ze krijgt maar ik acht de kans wel vrij groot dat wij er nieuwe gaan kopen.

Vlees

Legacy Member
ik heb hier ook wel nog wat liggen als gestopt voetbalist en kvind het ook een mooi initiatief. Mss zou het handig hier een adres te zetten waar we dat kunnen leveren / opsturen.

Anoniem04

Legacy Member
EazY zei:
ja, ze drinken dat op in de hoop dat er alcohol in zit

iedereen daar loopt heeltijd uit z'n bek te stinken met 'n parfumgeur..


get a grip!

Juist zoals kinderen die lijm snuiven ook lachwekkend is ?

Als je er niets van weet, zwijg dan gewoon.

Cazzz

Legacy Member
Ik denk dat ik hier ook nog wel wat spullen heb liggen. Ik zal nog eens rondsnuffelen. Misschien zie je daar wel een Senegalees met een oud-tenuke van de rode duivels rondlopen ^^

Anyway.. I'll see what I can do

Garfinator

Legacy Member
Lemme zei:
Onze zaalvoetbalploeg gaat misschien nieuwe truitjes (en broekjes) kopen voor volgend seizoen. Normaalgezien zal dit niet meer super lang duren voor dit definitief beslist wordt. De kans is groot dat wij onze oude truitjes dan wegschenken aan u. Dat zijn zo'n 10 uitrustingen + 2 vd keeper. Dwz Truitje (met nummer, naam en sponsoring), broekje (met sponsoring) en bijpassende sokken. Vermits wij onze uit en thuis tenuekes zullen vervangen is dit alles dus maal 2 (thuis = wit wit; uit = rood blauw).

Kleine foto thuisoutfit

Kleine foto uitoutfit

Nogmaals, ik wil je geen valse hoop geven dus ga er nog niet van uit dat je ze krijgt maar ik acht de kans wel vrij groot dat wij er nieuwe gaan kopen.

Dat zou werkelijk fantastisch zijn, dan kunnen ze allemaal in dezelfde kleuren aantreden als wedstrijden tegen andere ploegen gespeeld worden. We zullen zien wat er gebeurt, wordt het niks dan blijf ik gewoon hard zoeken tot ik aan tenues geraak.

Voor wie eventueel bang wordt dat er teveel zullen geschonken worden, wat ze daar niet kunnen gebruiken zal ik bezorgen aan een gelijkaardig project ;) (Ik kan ze zelf meenemen als ik plaats over heb of meegeven met iemand die naar een gelijkaardig project gaat.)

Vlees zei:
ik heb hier ook wel nog wat liggen als gestopt voetbalist en kvind het ook een mooi initiatief. Mss zou het handig hier een adres te zetten waar we dat kunnen leveren / opsturen.

Ik zet dat liever niet zomaar op het Internet (al is het mss wel te vinden als je goed zoekt), maar alle geïnteresseerden krijgen het meteen toegestuurd via pm! (check uw inbox ;))

Cazzz zei:
Ik denk dat ik hier ook nog wel wat spullen heb liggen. Ik zal nog eens rondsnuffelen. Misschien zie je daar wel een Senegalees met een oud-tenuke van de rode duivels rondlopen ^^

Anyway.. I'll see what I can do

Dat zouden dan al 3 rode duivels kunnen worden :) (Via andere kanalen zijn er twee mensen die ook denken een RD-truitje op te sturen)

PapaGanz

Legacy Member
Dillyracer zei:
Juist zoals kinderen die lijm snuiven ook lachwekkend is ?

Als je er niets van weet, zwijg dan gewoon.

Alez dan dilly, hoe snuif je "deorollers"

bludgeoned

Legacy Member
Ik dacht je dat je er alles van wist.
Ik zie niet in hoe je dat zou moeten "gebruiken"
Lijm is natuurlijk algemeen geweten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan