Garfinator
Legacy Member
Hey,
Ik ga deze zomer een maand naar Dakar (Senegal) als vrijwilliger. Ik zal daar allerlei taken uitvoeren in een opvangtehuis voor een 20-tal straatkinderen van 4 tot 18 jaar. Mijn hoofdtaak zal zijn om voetbaltrainingen en wedstrijden te organiseren.
Je kan je wel voorstellen dat die gastjes een gat in de lucht zouden springen als ze in echte voetbaluitrustingen zouden kunnen spelen. Vandaar dat ik op zoek ben naar voetbalshirts, broekjes, kousen, schoenen, keepershandschoenen en elk ander materiaal dat hen een plezier kan doen.
Als je dus iets liggen hebt van vroeger dat je niet meer gebruikt, schenk het alstublieft aan deze kinderen! Elk shirt of paar schoenen helpt. Ze zijn ook verzot op deo rollers.
Ik weet dat dit forum massaal gelezen wordt en hoop daarom via deze weg een grote bijdrage te vinden om aan 20 uitrustingen te geraken! Zou het niet leuk zijn om een van die Senegaleesjes met uw oud truitje te zien pronken =)
Meer info over de kinderen die opgevangen worden en wat er nog allemaal voor hen gedaan wordt, vind je op http://www.dakarkidz.nl . Post maar iets in deze thread als je eventueel iets hebt. Alvast bedankt om dit te lezen.
Ik ga deze zomer een maand naar Dakar (Senegal) als vrijwilliger. Ik zal daar allerlei taken uitvoeren in een opvangtehuis voor een 20-tal straatkinderen van 4 tot 18 jaar. Mijn hoofdtaak zal zijn om voetbaltrainingen en wedstrijden te organiseren.
Je kan je wel voorstellen dat die gastjes een gat in de lucht zouden springen als ze in echte voetbaluitrustingen zouden kunnen spelen. Vandaar dat ik op zoek ben naar voetbalshirts, broekjes, kousen, schoenen, keepershandschoenen en elk ander materiaal dat hen een plezier kan doen.
Als je dus iets liggen hebt van vroeger dat je niet meer gebruikt, schenk het alstublieft aan deze kinderen! Elk shirt of paar schoenen helpt. Ze zijn ook verzot op deo rollers.
Ik weet dat dit forum massaal gelezen wordt en hoop daarom via deze weg een grote bijdrage te vinden om aan 20 uitrustingen te geraken! Zou het niet leuk zijn om een van die Senegaleesjes met uw oud truitje te zien pronken =)
Meer info over de kinderen die opgevangen worden en wat er nog allemaal voor hen gedaan wordt, vind je op http://www.dakarkidz.nl . Post maar iets in deze thread als je eventueel iets hebt. Alvast bedankt om dit te lezen.
)

Kzal achteraf verslag uitbrengen!
