NSA.Rhinox
Legacy Member
Wees gegroet!
Mijn probleem is het volgende. Ik en onze pa willen ne nieuwe vloer leggen bij mijn grootmoeder. Da is dus een laag tegels me daarop een een laag plastiek me een ander tegelpatroon (als ge snapt watk bedoel). Het plan was om die laag plastiek in stukken te snijden en er zo af te doen, maar wat bleek? Die laag plastiek was vastgeplakt me supersterke lijm. We hebben die laag me plamuurmessen eraf geklopt, maar nu ligt daar nog altijd een laag opgedroogde lijm enzo op. We hebben dan efkes geprobeerd om die laag der ook af te kloppen maar die tegels die er onder liggen worden teveel beschadigt daardoor. Ook me een boormachien met daarop een metalen schuurstuk geprobeerd. Daarmee hebben we veel stof maar geen resultaat bekomen.
Mijn vraag nu: is er een machientje, oplosmiddel, of iets anders op de markt om da spul er snel af te krijgen?
Mvg,
R.
Mijn probleem is het volgende. Ik en onze pa willen ne nieuwe vloer leggen bij mijn grootmoeder. Da is dus een laag tegels me daarop een een laag plastiek me een ander tegelpatroon (als ge snapt watk bedoel). Het plan was om die laag plastiek in stukken te snijden en er zo af te doen, maar wat bleek? Die laag plastiek was vastgeplakt me supersterke lijm. We hebben die laag me plamuurmessen eraf geklopt, maar nu ligt daar nog altijd een laag opgedroogde lijm enzo op. We hebben dan efkes geprobeerd om die laag der ook af te kloppen maar die tegels die er onder liggen worden teveel beschadigt daardoor. Ook me een boormachien met daarop een metalen schuurstuk geprobeerd. Daarmee hebben we veel stof maar geen resultaat bekomen.
Mijn vraag nu: is er een machientje, oplosmiddel, of iets anders op de markt om da spul er snel af te krijgen?
Mvg,
R.
, voort zelfde geld maakte uw tegels kapot...
