de mijne komen soms wit, en zelfs soms paars (vooral bij mijn voeten.)
dat paars is naar alle wss door een slechte bloed doorstroming.
en tfeit da ik hier constant me mijn blote voeten rondloop op ne koude vloer
dat wit,.. zou wel goed kunnen van een vitamine tekort.
miss eens naar dokter gaan??
