Archief - Visa nummer..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TIIMM

Legacy Member
Ioo

Heb van een maat een Good friend card gekregen van dvdpost, voor 8gratis huurbeurten.

Maar ik moet een visa nummer ingeven om de registratie te kunnen voltooien... :s

Bestaan er zo nergens nummers op internet die ge kunt gebruiken?

Hetgeen ik moet invullen :

Naam kaarthouder* :
Kaartnummer* :
Vervaldatum (mm/jjjj)* : 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12/ 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 2048 2049 2050 2051 2052 2053 2054 2055 2056 2057 2058 2059 2060 2061 2062 2063 2064 2065 2066 2067 2068 2069
Kaart verificatiecode* :

american express kannek ook kiezen..

Ik weet dat er op de site van paypal ergens zo'n dingen stonden, maar heb die nog niet teruggevonden


WIe kan mij helpen?

Alvast bedankt!

gizmo666

Legacy Member
als ge een visa nummer moet ingeven ga dan een visa kaart aanvragen in de bank. (mits ge vast werk hebt ofc) visa nummers afhalen van internet is wreed illegaal

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
ge kunt ook een visa kaart aanvragen als jongere/student, bij kbc is da zelfs gratis onder de 25.

TIIMM

Legacy Member
Paypal had zo'n service dacht ik.. maar vind het niet meer terug...

er stond een lijst met codes op hun site..

J3rry

Legacy Member
paypal is een virtuele rekening die gebonden is aan een bestaande credit card
geld groeit nie aan nen boom, nie da ge ergens zomaar aan een credit card nummerke geraakt

in de bank kan je een credit kaart aanvragen daarvoor moet je:
1) een bestaande rekening hebben
2) er moet geld opstaan
3) je moet een inkomen hebben en kunnen voorleggen
4) indien je geen geld hebt of inkomen dan zullen je ouders borg moeten staan

een credit card is daan ook gebonden aan een bestaande rekening waar het geld om de maand afgaat

Tha_nOn

Legacy Member
:sop: kheb een visa, en het enige wa ik moest doen is dat aanvragen
ik heb wel een rekening bij die bank waar geld op staat natuurlijk :p maar ik moest niet bewijzen dat ik een inkomen heb, wat ik als student niet heb, en mijn ouders moesten niet borg staan

dus aanvragen en een paar dagen wachten \o/

Cykron

Legacy Member
Inderdaad, bij KBC hoef je geen inkomen te hebben en mijn ouders staan ook niet borg... :)

Ik heb dit gewoon even aangevraagd, week erna mocht ik ze komen halen, niks bijzonders moeten doen, in totaal 15 min tijd gekost (met vervoer bij) :p

Frado2005

Legacy Member
ik heb dat nooit moeten doen bij dvdpost, maar weet niet waarom :p

TIIMM

Legacy Member
Ik wel :(

Staat bij dat voor promoties ze alleen betaling met kredietkaart aanvaarden..


Maar waarom hebben die een visa nummer nodig? Het totale bedrag is 0€... :p.. Is zo'n kaart voor 8 gratis huurbeurten..

blackrabbit

Legacy Member
Timmeke154 zei:
Ik wel :(

Staat bij dat voor promoties ze alleen betaling met kredietkaart aanvaarden..


Maar waarom hebben die een visa nummer nodig? Het totale bedrag is 0€... :p.. Is zo'n kaart voor 8 gratis huurbeurten..

Garantie voor het geval ge hun DVDs niet terugstuurd/allemaal beschadigd, bijvoorbeeld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan