Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BaBsie zei:Ik werk op de visafdeling. Kzal het es expliciet vragen want kweet het ook nie vanbuiten(schande eigenlijk, maarja...)
De meeste filets zijn idd zonder graten, hoewel er wel nog altijd een paar kunnen inzitten in bepaalde vissen.
Maar bon, kzal het eens vragen morgen

ComputerVISTA zei:Altijd al geweten dat gij een viswijf waard![]()
Tleven kan nie beter (hoewel het loon wel wat hoger mag zijn voor hetgeen ik presteer)BaBsie zei:En nu word ik er zelf voor betaaldTleven kan nie beter (hoewel het loon wel wat hoger mag zijn voor hetgeen ik presteer)

ComputerVISTA zei:Zaagt Boon nu niet dat je stinkt?![]()
een kabeljauwfilet bevat WEL nog graten. Tis dus nie omdat het een filet is dat het absoluut geen graten meer bevat.
BaBsie zei:Zoals ik al eerder zei da ik een graat gevonden heb in een kabeljauwfilet, tis dus waar eh kiekenseen kabeljauwfilet bevat WEL nog graten. Tis dus nie omdat het een filet is dat het absoluut geen graten meer bevat.

|FuRiouS| zei:Ik vindt het spijtig dat we thuis zo weing vis eten.
Al hangt het er van af hoor, er zijn zo van die samengeperste visplakjes, dat wil ik ook niet op men bord, maar een mooie hele vis/visfilet is toch geweldig.
Een van e voordelen van aan de kust te wonen is dat je vis toch net dat tikkeltje verser is.
aXl_ zei:fi·let (het, de ~ (m.), ~s)
1 bot- of graatloos stuk vlees of vis
![]()
En eigenhandig heb ik een graat zo groot als een naald uit een filet gehaald, die ik meteen daarachter heb ingepakt met een plakker "kabbeljauwfilet"
Bose zei:mosselen![]()
Kemblin zei:tjah als de vis slecht gefileerd wordt kan je nog wel wat graten tegen komen. Maar als het goed gedaan is krijg je een filet, een filet is een bewerkt stuk vis m.a.w. volgens mij hangt het er dus niet van af hoe de bouw van de vis zelf is of wat voor soort vis het is.
Je hebt natuurlijk ook echt graatloze vissen, tong bvb
pietje frietje zei:Is het inslikken van graten eigenlijk gevaarlijk?
. Sommige vissen eet men wel met de graatjes op zoals sardienen omdat die graten klein en zwak zijn (en niemand goesting heeft om uit zo'n klein rotvisje de graten eruit te peuteren
).=[BwU]=Jackass;8931448 zei:one word:
filet

Kemblin zei:Je hebt natuurlijk ook echt graatloze vissen, tong bvb