Archief - vermoeidheid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaak

Legacy Member
Ik ga elke dag rond 11 a 12 uur ongeveer slapen en ik sta op rond alf 7 tegenwoordig voel ik mij zeer moe s'morgens en soms ook niet is dat u biologische klok of zo ? :)

metaphore

Legacy Member
tzou ook kunnen dat ge bloedarmoede ofzo hebt...
te weinig ijzer/vitaminen enzo...

kzou nu zeggen, probeer wa regelmaat in u leven te krijgen.
rond dezelfde tijd opstaan/ slapen
en gezond eten (ook fruit groenten en water dus)

Als u stoelgang nen langere tijd een heel lichte kleur heeft wijst dat vaak op ijzertekort. alsek mij nie vergis kunde ijzerpillen gewoon bij de apotheek krijgen.
Vitamine supplementen doen ook nooit kwaad als ge der maar 1tje neemt per dag.

en tjah, zoals iedereen hier zegt... te lang slapen is ook nie goe
en heel den dag tammen ook nie.

Af en toe bewegen zal u terug wa fitter brengen

Peeceefobie

Legacy Member
metaphore zei:
Af en toe bewegen zal u terug wa fitter brengen

Zeker weten! Ik zou toerke gaan lope, he zou denken daje der slaperig of uitgeput van wordt é -> omgekeerd!

DBK

Legacy Member
ik ben ook moe als ik teveel slaap, kheb van de maand paar nachten overgeslapen enz en vaak maar een uur of 4 geslapen ofzo en da ging allemaal héél goe, ik was zo hyper als iets maar nu ben ik terug een tijdje "normaal" aant slapen en ik ben een pak minder actief :p

Cron

Legacy Member
8 a 9 max slaap.
Vaste ritmes
Vaste tijdstippen van eten.
voldoende sport op vaste tijdstippen
Gevarieerd eten
(en veel seks).

voila the key to succes!

SweetEmmaRose

Legacy Member
ik heb da ook is een periode gehad, maar dan echt extreem, gewoon ni op kunne staan na 16u slape.
de dokter heeft een bloedonderzoek gedaan en ik had één of ander vermoeidheidsvirus, mss da da zoiets is? ..
da was echt een hel, gewoon niks kunne doen, aaalllltijd doodmoe, brrrr hopelijk nooit meer :)

Preske

Legacy Member
zeggen dat ze naar de dokter moet gaan?
tis maar een idee hé...

killgore

Legacy Member
preske zei:
zeggen dat ze naar de dokter moet gaan?
tis maar een idee hé...
Een dokter betalen als je de gehele tng community hebt?

Gij zijt nie goe wijs zeker?

Bart Religion

Legacy Member
iig niet meer dan 8u per dag slapen. Van 12u slapen per dag wordt je idd suf. En meer lichaamsbeweging. En eens laten onderzoeken door een dokter kan nooit kwaad. (bloedonderzoek enzo)

Peeceefobie

Legacy Member
Ondertussen al een dokter gaan opzoeke? Of gaat et al beter daar? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan