Archief - Verlies van Package door de Post >_<

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joachim_staelen

Legacy Member
Goeienavond mensen,

Op 22 mei heb ik met CD-WoW (http://www.cd-wow.nl) pokémon pearl besteld om te importeren uit US. Vandaag de dag, heb ik echter nog altijd niets ontvangen. Volgens Cd-WoW gaat het om een verlies van pakket bij de post, maar daar ben ik vet mee. Ze hebben op 29 juni nog een andere package opgezonden zeggen ze.

Weten jullie wat ik kan doen als die andere package ook niet toekomt? Ik ben 200% zeker dat het de juiste adresgegevens waren.

Zijn er nog mensen die dit al eens meegemaakt hebben?

MVG,

Joachim Staelens

Frado2005

Legacy Member
cd-wow is wel een te vertrouwen winkel lijkt me; volgens mij gewoon verlies bij de post. Kan jammergenoeg gebeuren.. Kijk of uw 2e pakket toekomt he, dat hoogstwaarschijnlijk zal toekomen

Arifiene

Legacy Member
Wachten op tweede pakket + klacht indienen bij de post, het gebeurt helaas regelmatig.

RaGeR

Legacy Member
Dat is nu eenmaal de Belgische post. Ze voeren vorig jaar een prijsverhoging in om die tracking te implementeren. Ondertussen zijn we wel al meer aan het betalen voor onze pakjes, maar van die tracking daar horen we allemaal niks meer van.

Frado2005

Legacy Member
Is da juist dat de prijzen van kilopost nog es zullen stijgen in augustus? Had dat ergens gehoord..

Netrem

Legacy Member
ge kunt altijd klacht indienen, dan stellen ze zogezegd onderzoek in.

Maar je bent het gewoon kwijt.

Gavin

Legacy Member
Netrem zei:
ge kunt altijd klacht indienen, dan stellen ze zogezegd onderzoek in.

Maar je bent het gewoon kwijt.
Hah ja, dat ken ik dat onderzoek van hun.

Als ge uw tweede pak niet krijgt (levertermijn is nog niet voorbij he!), dan zult ge het nooit meer zien :).

Joachim_staelen

Legacy Member
De levertermijn is normaalgezien 6-8 werkdagen. Dusja ik kijk al 3 weken uit naar dat game, want ze hebben het verzonden op 5 Juni :(

RumaNoV

Legacy Member
Ik heb hetzelfde voor nu met cdwow. Pakje is na 10 dagen niet toegekomen, mail gestuurd naar cdwow en zij veronderstellen een verlies bij de post en hebben mij een 2de exemplaar opgestuurd. Hopelijk komt dit toe.....

Sephiroth

Legacy Member
vanaf nu als ik iets bestel via het internet vraag ik eerst welke leveringsmethode en bedrijf ze hier gebruiken in belgië...want heb een maand mogen wachten op een pakje uit engeland omdat ze zogezegd mijn huis nie hadden gevonden de eerste keer en het terug zonden naar engeland...de lamzakken
en als ze de post gebruiken zeker nie :p liefst UPS of DHL ofzo :p

boogje

Legacy Member
Als de werknemers van de post niets zouden stelen zou ik hier Halo voor de Xbox hebben gehad. Niet dus :sad:

Joachim_staelen

Legacy Member
RumanoVVV zei:
Ik heb hetzelfde voor nu met cdwow. Pakje is na 10 dagen niet toegekomen, mail gestuurd naar cdwow en zij veronderstellen een verlies bij de post en hebben mij een 2de exemplaar opgestuurd. Hopelijk komt dit toe.....


Khoop voor u dat je het pakje krijgt, want ik was ferm teleurgesteld toen ik elke dag terugkwam van school//werk en ik te horen kreeg dat er nog niets geleverd was.

De release van het game is trouwens 26 juli. Aangezien ze een 2e exemplaar verzonden hebben van mij op 29 juni, zal ik misschien nog een weekje voorsprong hebben :(. Maarja hopen hé.

Gavin

Legacy Member
Joachim_staelen zei:
De levertermijn is normaalgezien 6-8 werkdagen. Dusja ik kijk al 3 weken uit naar dat game, want ze hebben het verzonden op 5 Juni :(
7 dagen bij mijn weten. -> 29 juni + 7 = 6 juli. Vrijdag dus.

Avenger 2.0

Legacy Member
Soms blijft een pakje ook lang op de duane liggen. Ik heb eens een pakje gehad dat 2 maanden te laat aankwam!

whacker

Legacy Member
cdwow vind het inderdaad leuk altijd van landen te sturen die door de douane passeren. Vorige keer kwam mijn pakje uit cyprus en dat was ook 2 maand onderweg. Na enkele dagen werd het onderschept bij de douane. Die hebben dan uitgerekend dat dat pakje in België zoveel procent duurder zou zijn dus ik heb ook nog eens moeten bijbetalen (voor ne stoemen dvd). Dat hebben ze trouwens ook 2x opgestuurd en ik heb het maar 1x gekregen. Wacht nu ook al een maand op een Wii game. 'k Ga percies toch stoppen met daar te bestellen.

SilentSpring

Legacy Member
Vorige keer da'k daar bestelde kwam het via Luxemburg, was in 1,5 week hier.
Nu wachtek al een kleine maand op een dvd, maar ze hebben hem niet in stock op't moment dusja, ze kunnen er ook niks aan doen:p

Arifiene

Legacy Member
frado2005 zei:
Is da juist dat de prijzen van kilopost nog es zullen stijgen in augustus? Had dat ergens gehoord..

qué?
it better not be, anders stap ik voor al men internetbusiness over op kiala

Joachim_staelen

Legacy Member
whacker zei:
cdwow vind het inderdaad leuk altijd van landen te sturen die door de douane passeren. Vorige keer kwam mijn pakje uit cyprus en dat was ook 2 maand onderweg. Na enkele dagen werd het onderschept bij de douane. Die hebben dan uitgerekend dat dat pakje in België zoveel procent duurder zou zijn dus ik heb ook nog eens moeten bijbetalen (voor ne stoemen dvd). Dat hebben ze trouwens ook 2x opgestuurd en ik heb het maar 1x gekregen. Wacht nu ook al een maand op een Wii game. 'k Ga percies toch stoppen met daar te bestellen.

Hmmm hopelijk krijg ik het nog, kan me niet schelen wanneer, als het maar voor de eigenlijke release is :).

Joachim_staelen

Legacy Member
Net bericht gekregen van Cd-WoW.NL, Pokémon Pearl is gedelayed tot 13 Juli:( Zelf als ik het nog het vlugst heb, is de release date van europa me voor (Datum is 25 Juli).
Grrrrrr.... Kon het krijgen toen ik die mail leesde.

Nuja , I keep my fingers crossed every time I see the postman pass my house :).

Bosvos

Legacy Member
heb al ondervonden dat DHL 100 keer sneller is dan de post xD ik verschoot mij een ongeluk toen ik m'n bestelling aankreeg 2 dagen na betaling :D

voor mijn part mogen ze de post afschaffen en alles met DHL en dergelijke doen...zal mss wa duurder zijn, maar alles komt aan (en op tijd nog eens)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan