Joachim_staelen
Legacy Member
Goeienavond mensen,
Op 22 mei heb ik met CD-WoW (http://www.cd-wow.nl) pokémon pearl besteld om te importeren uit US. Vandaag de dag, heb ik echter nog altijd niets ontvangen. Volgens Cd-WoW gaat het om een verlies van pakket bij de post, maar daar ben ik vet mee. Ze hebben op 29 juni nog een andere package opgezonden zeggen ze.
Weten jullie wat ik kan doen als die andere package ook niet toekomt? Ik ben 200% zeker dat het de juiste adresgegevens waren.
Zijn er nog mensen die dit al eens meegemaakt hebben?
MVG,
Joachim Staelens
Op 22 mei heb ik met CD-WoW (http://www.cd-wow.nl) pokémon pearl besteld om te importeren uit US. Vandaag de dag, heb ik echter nog altijd niets ontvangen. Volgens Cd-WoW gaat het om een verlies van pakket bij de post, maar daar ben ik vet mee. Ze hebben op 29 juni nog een andere package opgezonden zeggen ze.
Weten jullie wat ik kan doen als die andere package ook niet toekomt? Ik ben 200% zeker dat het de juiste adresgegevens waren.
Zijn er nog mensen die dit al eens meegemaakt hebben?
MVG,
Joachim Staelens
.
liefst UPS of DHL ofzo
ad: