Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hellrabbit zei:en uiteraard maakt de KUL niet de brug zodat ik morgen weer 6u les heb

Hellrabbit zei:en uiteraard maakt de KUL niet de brug zodat ik morgen weer 6u les heb
Hellrabbit zei:en uiteraard maakt de KUL niet de brug zodat ik morgen weer 6u les heb
Hellrabbit zei:en uiteraard maakt de KUL niet de brug zodat ik morgen weer 6u les heb
Neem de bus dan? Dat lijkt mij toch goedkoper dan een betaalparking als je er enkele uurtjes moet staan...killgore zei:Hoeveel kost parkere int centrum? wnt khem nie echt veel goesting naar men les te stappen.
reavX zei:Zullen de winkels morgen open zijn of niet?
Met dat het dinsdag 1 mei is enzo.

dJeez zei:Neem de bus dan? Dat lijkt mij toch goedkoper dan een betaalparking als je er enkele uurtjes moet staan...
).