Archief - verkleedtips Halloween

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nico

Legacy Member
Hey,
de hype van de afgelopen jaren komt er weer aan en spijtig genoeg kan ik nu niet anders dan meedoen.
op 31 oktober ga ik naar het optreden van Praga Khan in de AB en als lid van de fanclub wordt er zeker van ons verwacht verkleed te gaan. Ik heb helemaal geen fantasie in dat soort zaken +ik wil geen kostuum huren in een carnaval winkel.

zijn er mensen die met eenvoudige alledaagse dingen toch originele verkleedtips hebben?

Mvg,
NIco

Kurobu

Legacy Member
ga naar het container park en zoek u veel oude toetsenborden. en een oud scherm.

maak alle toetsen van toetsenbord los, en kleef deze op oude kleren.
maak de behuizing van het scherm leeg en zet dit op u hoofd.
maak zo kabels vast van u schouders naar u armen enzo.
en u bent een robot :)

________

iemand die ge kent heeft wel leger kleren liggen. wel ipv als gewone soldaat te gaan, ga als dode soldaat ! xD

________

doe een overal en botten aan, een oude hoed, een een pijp in u mond.. ( en steek wa stro tussen u hoed ofzo. en zo een grassprietje in u mond.
en ge zijt nen boer :)

________

oudere sandalen ( sletsn ) bruine schort, witte t-shirt zonder mouwen ( ondertruitje best ) strooien hoed,
en u bent een zwerver ( zo van in de filmkes :p )

_______

kga nu gaan werken, kheef u vanavond wel nog tips :)

GMotha

Legacy Member
Voor zoiets van een 5tal euro kunt ge u een pot liquid latex aanschaffen.

Ge kunt pakweg oude kleren aan doen, met die latex wat op uw gezicht en handen smeren en wat trekken/scheuren hier en daar als't wat droger wordt. Dan met makeup (carnavalsmake-up omdat die betere kleurtjes hebben, de vieze rottende groenen gemixt met huidskleur werken goed) en ge zijt een schoon zombie^^

Die latex is easy eraf te trekken en af te wassen.

the_65th_angel

Legacy Member
Verkleed als een heks

MEHEHEHEHHEHE

:P ik heb t voor de gein met wat anderen een keer gedaan XD

nico

Legacy Member
good one Typhon :)

bedankt voor de tips. heb hier al een paar leuke ideeën gezien die ik mss wel ga verwerken in mijn outfit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan