Verder is er altijd die "waarborg" natuurlijk, je kan 3 maanden waarborg vragen, die dan op een externe rekening wordt gestort en waar zowel jij als de huurder niet meer aankan tot het huurcontract beëindigd wordt. Ook is een opzeg van 3 maanden verplicht, de huurder kan vertrekken met een opzeg van 3 maanden, en jij kan hem buitenwippen met een opzeg van 3 tot 6 maanden, afhankelijk van hoe de wet nu staat (weet ik nu niet of het nog altijd 6 maanden was, vroeger was het 6 maanden, en enkel 3 maanden als de huurder eruit moest omdat de eigenaar intrek wou nemen). Ik geloof dat het nu ongeacht de situatie telkens 3 maanden is.