fuze
Legacy Member
Al enkele dagen hebben wij hier thuis last van telefoontjes onder verborgen nummers, wat me echt begint te irriteren. Eerst dachten we dat het weer zo'n telemarketing bureaus waren, omdat we soms niet thuis waren (visa had eens gebeld voor m'n pa enzo), maar dat blijkt dus niet te zijn.
Gedurende een dikke week krijgen we elke dag wel 1 of 2 van die telefoontjes, telkens als we opnemen wordt er niets gezegd aan de andere kant van de lijn, wat we ook zeggen. Je hoort soms wel degelijk dat er iemand een telefoon vastheeft.. Nu is mijn moeder dus een beetje aan het flippen, omdat ze denkt aan potentiële inbrekers (er is op de radio gezegd dat 9u smorgens en 4u in de namiddag gevaarlijke uren zijn wannneer ze inbreken, en toeval wil nu dat er op die uren al gebeld is geweest..).
Is er iets wat ik kan doen om dit op te klaren? Kan ik opdracht geven op die persoon toch te achterhalen (zal wel wat kosten zeker?
).
Dit moeten ze gewoon afschaffen imo.
Greets,
fuze
Gedurende een dikke week krijgen we elke dag wel 1 of 2 van die telefoontjes, telkens als we opnemen wordt er niets gezegd aan de andere kant van de lijn, wat we ook zeggen. Je hoort soms wel degelijk dat er iemand een telefoon vastheeft.. Nu is mijn moeder dus een beetje aan het flippen, omdat ze denkt aan potentiële inbrekers (er is op de radio gezegd dat 9u smorgens en 4u in de namiddag gevaarlijke uren zijn wannneer ze inbreken, en toeval wil nu dat er op die uren al gebeld is geweest..).
Is er iets wat ik kan doen om dit op te klaren? Kan ik opdracht geven op die persoon toch te achterhalen (zal wel wat kosten zeker?
).Dit moeten ze gewoon afschaffen imo.
Greets,
fuze



