Skoran
Legacy Member
Ahoi,
Het warme weer en de blokperiode zijn er weer dus zitten we lekker binnen met een ventilator
Nu hoor ik van sommige mensen dat ge best uw raam openzet en uw ventilator naar buiten toe richt. Op die manier wordt de warme lucht van binnen naar buiten geblazen en kan de warme lucht van buiten ook niet naar binnen.
Klopt dit? Of is het toch verfrissender om de ventilator op mij te richten?
Het warme weer en de blokperiode zijn er weer dus zitten we lekker binnen met een ventilator

Nu hoor ik van sommige mensen dat ge best uw raam openzet en uw ventilator naar buiten toe richt. Op die manier wordt de warme lucht van binnen naar buiten geblazen en kan de warme lucht van buiten ook niet naar binnen.
Klopt dit? Of is het toch verfrissender om de ventilator op mij te richten?
