Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr.Anderson zei:Kzal em 5 euro geven en em zeggen: 'Ga eens eten met ma'


Ne kilo chipsDoom Dragon zei:met 5euro
wat koop je daarmee![]()

Doom Dragon zei:met 5euro
wat koop je daarmee![]()
Darius01 zei:Mijn vader is al dood sinds ik heel klein was, om even een domper op de thread te zetten...![]()
Grike zei:OK screw it, kgaan achter westvleteren !
Kheb wel een GOED excuus nodig waarom dak midden in men examens voor drie uur met nen maat ergens naar toe ga...men pa werkt thuis hem zalt weten ask er ni ben...

GaMe® zei:Eindelijk iemand die antwoord.![]()
Grike zei:Westvleteren is imo één van de beste bieren van belgië.
Het wordt gemaakt in de Sint-Sixtusabdij Westvleteren.
De monniken weigeren om het bier te commercialiseren, je kan maximum drie bakken meepakken als je gaat, 1 van elke soort trappist dat ze maken.
Ze maken net genoeg aan om hun abdij te kunnen onderhouden.
Vroeger verkochten ze gewoon 1x per maand en moest je uren staan aanschuiven met de auto, maar nu kan je reserveren en je nummerplaat doorgeven![]()


Darkness zei:ja dat moet ik gaan halen, is dat eigenlijk duur?