Archief - Vaderkesdag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
pa zaagt al een week achter een zelf ineengestoken cd van The Rolling Stones (zijne tijd)

dus ga ik hem dat geven op vaderkes dag.

PapaGanz

Legacy Member
Ze moeten dat mara niet in de examens zetten, dus hij krijgt niks :p

Mr.Anderson

Legacy Member
Kzal em 5 euro geven en em zeggen: 'Ga eens eten met ma'

m1dnight

Legacy Member
och :p ier vindk precies geen goei inspiratie :D kzal em msschn een stress balleke kope vr na de examens...?

Grike

Legacy Member
OK screw it, kgaan achter westvleteren !

Kheb wel een GOED excuus nodig waarom dak midden in men examens voor drie uur met nen maat ergens naar toe ga...men pa werkt thuis hem zalt weten ask er ni ben...

Mr.Anderson

Legacy Member
Grike zei:
OK screw it, kgaan achter westvleteren !

Kheb wel een GOED excuus nodig waarom dak midden in men examens voor drie uur met nen maat ergens naar toe ga...men pa werkt thuis hem zalt weten ask er ni ben...

Ofwel benkik nen ezel, ofwel weet kik totaal nie wa westvleteren is...

Grike

Legacy Member
Westvleteren is imo één van de beste bieren van belgië.
Het wordt gemaakt in de Sint-Sixtusabdij Westvleteren.

De monniken weigeren om het bier te commercialiseren, je kan maximum drie bakken meepakken als je gaat, 1 van elke soort trappist dat ze maken.
Ze maken net genoeg aan om hun abdij te kunnen onderhouden.

Vroeger verkochten ze gewoon 1x per maand en moest je uren staan aanschuiven met de auto, maar nu kan je reserveren en je nummerplaat doorgeven :)

Darkness

Legacy Member
GaMe® zei:
Eindelijk iemand die antwoord. :)

het antwoord ligt ook op zo'n vermoeiend verre afstand: http://www.google.be/search?q=vader...=cr=countryBE&sourceid=mozilla-search&start=0
het aller-, àllereerste dat ge werkelijk leest van de zoekresultaten...
Grike zei:
Westvleteren is imo één van de beste bieren van belgië.
Het wordt gemaakt in de Sint-Sixtusabdij Westvleteren.

De monniken weigeren om het bier te commercialiseren, je kan maximum drie bakken meepakken als je gaat, 1 van elke soort trappist dat ze maken.
Ze maken net genoeg aan om hun abdij te kunnen onderhouden.

Vroeger verkochten ze gewoon 1x per maand en moest je uren staan aanschuiven met de auto, maar nu kan je reserveren en je nummerplaat doorgeven :)

ja dat moet ik gaan halen, is dat eigenlijk duur?

Equino

Legacy Member
Ben ik blij dat ik geen vader meer heb :crazy:

Alléja, niet dat hem dood is ofzo, hem is er gewoon vandoor voor een paar jaar mee een ander en laat niets meer van hem weten :sop:

drama+++

'k Zou dus totaal niet kunnen helpen met uw vraag aangezien ik da nooit heb moeten doen, maar mss iets voor in den hof of voor z'n pc. Dunno, gewoon iets kopen voor z'n hobby :unsure:

Grike

Legacy Member
Darkness zei:
ja dat moet ik gaan halen, is dat eigenlijk duur?

Nope, alléja voor wa ge krijgt

Per bak :
Trappist Westvleteren Blond (5,8 vol.% alc.) 20,00 euro
Trappist Westvleteren Acht (8 vol.% alc.) 25,00 euro
Trappist Westvleteren Twaalf (10,2 vol.% alc.) 30,00 euro

Komt wel nog eens €10 leeggoed bij

balbe

Legacy Member
ik weet ook niet wat ik ga kopen. Geen alcohol, van de zomer afgekickt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan