Archief - Vacature: Junior IT Assistant (Shell)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GoUdVisKe

Legacy Member
Hoi,

Waar ik werk zijn we sinds enige tijd op zoek naar iemand nieuw binnen ons IT departement. Zoeken via VDAB / interimkantoren leverde niet echt de gewenste resultaten op, dus daarom dacht ik waarom hier niet eens proberen. Het is een IT gerelateerde functie die misschien wel een aantal mensen kan interesseren.

Vacature staat hieronder, is in't engels maar dat zal wel geen probleem zijn ;-)

Shell Gas (LPG) Belgium:
The BeNeLux LPG department is a valued part of the international Shell group, on a worldwide level one of the biggest oil, gas en petrochemical companies around. On it's portfolio you can find a wide range of products such as oils, hydrogen, bio fuels and LPG products. This starts at the Shell fuels dealer in your local town to the industrial client consuming 2000 litres of LPG every week.

Environment:
- About 130 employees on BeNeLux level
- IT team of 3 persons (report to Team Leader)
- Location: Vilvoorde (at 200 meters from train station)

Function:
- To provide support to both internal and external Shell employees
- To assist in the daily maintenance and updates of the BeNeLux infrastructure
- Assist in supporting the LPG ERP system (GBS) and accounting system (SUN)

Profile:
- Recently graduated (starter) person:
- bachelor IT, ICT or equivalent
- middle school following an IT / ICT related education
- A team player but able to work individually
- Solution oriented, flexible and communicative
- Knowledge of Windows OS's
- Knowledge of MS Office suite
- Dutch or French with a good knowledge of the other language
- Working knowledge of English
- Knowledge of SQL is an advantage
- Knowledge of networking (OSI layers 1-3) is an advantage

Offers:
- An attractive job in an international environment
- Space to learn and take initiatives in a flexible team
- Fixed terms contract (starter) (option undetermined afterwards)
- Attractive salary together with a range of other advantages

Applications (including resume) and/or questions to:
[email protected]

=CID=Drone

Legacy Member
nie slecht bedoeld, ma de site van de VDAB staat voor 3/4 vol me advertenties voor interim kantoren :doh:, nie moeilijk da ge daar niemand vind


ge kunt altijd nog eens proberen op http://www.stepstone.be/ , hier staan meestal 'hogere' functie's op zonder dat er interim kantoren tusse komen :)

zaffah

Legacy Member
Ik heb er een email van gekregen via m'n school.
Toch bedankt.

KIA_Killer

Legacy Member
Moest ik afgestudeert zijn en werkzoekende had ik mss nog wel enige interesse gehad ('k zie dat mijn richting van opleiding wel grotendeels _bijna helemaal_ voldoet aan de eisen :p) dermee :D

maarja scholeke he :(

el shorty

Legacy Member
een vriend van me die vorige week is afgestudeerd heeft zijn CV ingediend;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan