SMa
Legacy Member
huh? op 10mbps laten zetten?preske zei:ge hebt u toch al op 10mbps laten zetten he? en uw modem kan het toch aan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huh? op 10mbps laten zetten?preske zei:ge hebt u toch al op 10mbps laten zetten he? en uw modem kan het toch aan.
Laten zetten is het verkeerde woord, bij de ExpressNet abo's moest je zelf je snelheidupgrade uitvoeren. Door in te loggen, naar het vakje snelheid te gaan, en zelf je snelheid te kiezen: oftewel 5 Mb/192 kb oftewel 10 Mb/256 kb .SMa zei:huh? op 10mbps laten zetten?
Slayerbe zei:omg das schandalig traag
is toch expressnet hé?
Lon$daLe zei:en wanneer gaat de klant die 5mbit up krijgen ipv die belachelijke 256 of 512 kbit , ergens 2025 neem ik aan?
Niet helemaal waar. Telenet gebruikt nog steeds de ouwe DOCSIS 1.0 configs, dat laat 50 Mb download en 9 Mb upload toe (bruikbaar). Dus nee, niet zozeer.Cyc1oon zei:Als je meer upstream geeft dan heb je minder downstream. Telenet kiest hier dus duidelijk voor een grote downstream en een kleine upstream.