Archief - Uptime-Project league: Telenet.games users

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoRCe

Legacy Member
Hoi beste gamers en niet-gamers,

Wat is het Uptime-Project?
Het Uptime-Project is een leuk project. Door het gebruik van onze service kun je all je uptime-gegevens bijhouden (van je computer) en strijden met andere gebruikers om de hoogste uptime.
Homepage: http://nl.uptime-project.net/page.php?page=home

Telenet.games competitie:
Download & install het kleine programmatje en join de "uptime" competitie:

1. Registreer (gratis)
2. Start het uptime program en gebruik je login
3. Meld je aan bij de telenet-games competitie: (geen passwoord nodig)

URL= http://telenet-games.league.uptime-project.net/

Stoof die pc en vergelijk met anderen hoe stabiel jouw OS wel niet is.

Groeten

Wundagore

Legacy Member
imo vind ik dit een nutteloos project.
iedereen die overweegt om dit te installeren kan zich beter begeven naar
www.worldcommunitygrid.com

een vergelijkbaar programma, alleen gebruikt het uw CPU om data te analyseren voor wetenschappelijke doeleinde
meer info in het wetenschap forum

Krayola

Legacy Member
Imo ook vrij nutteloos.
Vroeger deed ik dat ook wel is. Pc tijd laten opstaan voor zo'n uptime.
Hoogste was 1 maand bij mij.
Nu tis vrij gemakkelijk om gewoon uw pc op te zetten met alleen een OS, achter nen UPS hangen en zo laten opstaan. Zo kunde die gemakkelijk nen tijd late opstaan he.

Mr. M

Legacy Member
bij mij iets van een 42 dage ofzo, ma ik heb me ook daar ni geregistreerd ofzo
veel meer haal k toch ni (was toen ne reboot nodig, want in principe sta mijn pc 24/7 aan, gewoon soms moete is reboote :p)
alle ik kan toch ni in de buurt van de top komen dus ja :)

tikketim

Legacy Member
mijn gemiddelde is 2 weken ongeveer met een record van iets mee dan 3 weken ..
maar ik gebruik deze pc dan ook constant, om te gamen vooral , dan is 2 weken tog al wat vind ik :p

|FuRiouS|

Legacy Member
Is vrij zinloos, ik kan een van men PC's eeuwig laten opstaan en em verder ni aanraken (nuja, als ier ni weer een stroompanne is in Gent :D).
Ik reboot mijn pc toch liever regelmatig is dattem vlotjes blijft werken :)

Mr. M

Legacy Member
|FuRiouS| zei:
Is vrij zinloos, ik kan een van men PC's eeuwig laten opstaan en em verder ni aanraken (nuja, als ier ni weer een stroompanne is in Gent :D).
Ik reboot mijn pc toch liever regelmatig is dattem vlotjes blijft werken :)
ik moet eigelijk zeggen dat ik de laatste jaren (da wilt zeggen win2000 en winXP) eigelijk nooit super veel last meer heb gehad dat door een pc wat langer te late opstaan em ineens slechter draaide ofzo

bij winME daarentege ...

dus ik denk dat da nog wel meevalt eigelijk (vooral uit eige ondervinding)
ik heb toch echt ni het gevoel dat als ge een pc lang laat aanstaan hij ineens nimeer presteert ofzo (natuurlijk kan er altijd iets crashen ma eigelijk komt da maar heel weinig voor bij mij en het is toch al een jaartje of 2 ofzo dat deze pc +- 24/7 opstaat (met om de zoveel tijd is een reboot voor t een of het ander, ma zeer weinig omdat em crasht))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan