BuffaloKampioen
Legacy Member
Vond hier nog geen topic over, maar het het programma is er over.
Stom, maar grappig! Vooral dienen Steven
Achter de perikelen van Bianca vonden ze het blijkbaar nog niet voldoende en hebben ze maar een reeks gestart dat je je lief wel moet bedriegen indien je wilt winnen!
Ik vraag me wel af wat die partners daar nu 2 weken in dat hotel gaan zitten schilderen?
http://www.undercoverlover.nl/
Stom, maar grappig! Vooral dienen Steven

Achter de perikelen van Bianca vonden ze het blijkbaar nog niet voldoende en hebben ze maar een reeks gestart dat je je lief wel moet bedriegen indien je wilt winnen!
Ik vraag me wel af wat die partners daar nu 2 weken in dat hotel gaan zitten schilderen?
http://www.undercoverlover.nl/


