SuperstarDragon
Legacy Member
Ik zit met een heel raar probleem. Mijn tv, dat niet breedbeeld is, kan een deel van het beeld links en recht niet tonen. Ik zie dus maar het centrale deel. Dit is vooral op de Nederlandse zenders. Op sommige zenders heb ik hier geen last van. Als ik zit te gamen valt er geen beeld links of rechts weg. Het ligt dus zeker niet aan de tv.
Ik vraag me eens af of andere mensen dat ook hebben die kabel krijgen van Telenet (niet digitaal).
We hebben ook een breedbeeld tv. Die heeft er ook wat last van maar niet zo erg. Daar kan ik nog de ondertiteling lezen. De breedbeeld tv kan ik ook op 4:3 zetten en dan zie ik dat er wel degelijk een deel van het beeld links en rechts afvallen.
In het begin viel het niet op. Het wordt maar steeds erger. Ik kan nu de eerste twee en de laatste woorden van een ondertiteling niet meer lezen.
Alvast bedankt voor Uw hulp.
Ik vraag me eens af of andere mensen dat ook hebben die kabel krijgen van Telenet (niet digitaal).
We hebben ook een breedbeeld tv. Die heeft er ook wat last van maar niet zo erg. Daar kan ik nog de ondertiteling lezen. De breedbeeld tv kan ik ook op 4:3 zetten en dan zie ik dat er wel degelijk een deel van het beeld links en rechts afvallen.
In het begin viel het niet op. Het wordt maar steeds erger. Ik kan nu de eerste twee en de laatste woorden van een ondertiteling niet meer lezen.
Alvast bedankt voor Uw hulp.

