Archief - Turks telefoonnummer...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Time^- zei:
Allez vooruit, 3 mensen die het weten, maar ze 'weten' allemaal iets anders. :p

Zal morgen eens langsgaan bij de Proximus-winkel, is hier vlakbij.

Ge betaalt de kosten van aan de belgische grens. En als het niet zo is dan betaalt ge van verder maar ge betaalt zeker weten als ge uit het buitenland opgebeld wordt.

Rivers

Legacy Member
Math'ke zei:
Ge betaalt de kosten van aan de belgische grens. En als het niet zo is dan betaalt ge van verder maar ge betaalt zeker weten als ge uit het buitenland opgebeld wordt.

Inderdaad, ik heb het ook gemerkt aan mijn telefoonrekening toen mijn vriend in Nederland zat en hij mij opbelde..

QplQyer

Legacy Member
wouter_dc zei:
Moet je zelf ook niet betalen als je gebeld wordt vanuit het buitenland? Of is dat enkel bij een gsm?
Als jij in het buitenland zit en je wordt opgebeld kost het je geld.
Als jij in België zit kost het je nooit geld om opgebeld te worden.

En dat is hoe het echt in elkaar zit :p.

wouter_dc

Legacy Member
QplQyer zei:
Als jij in het buitenland zit en je wordt opgebeld kost het je geld.
Als jij in België zit kost het je nooit geld om opgebeld te worden.

En dat is hoe het echt in elkaar zit :p.
Bij gsm dus? Of ook bij vaste telefoon?

En als jij vanuit België naar buitenland belt (bv. ook naar gsm, wat je in feite niet kan weten dat hij zich in het buitenland bevindt) dan moet je niets extra betalen? Dus telefoon (BE) --> gsm (buitenland) is even duur als telefoon (BE) --> gsm (BE)

Amaryllis

Legacy Member
Als jij in het buitenland op je gsm gebeld wordt betaal jij ook. Degene die jou belt betaalt tot aan de grens en jij betaalt vanaan de grens tot waar je je bevindt. Het maakt niet uit of de oproep die jij krijgt van een gsm of vast toestel komt.

Als jij in België bent en je wordt vanuit het buitenland gebeld dan kost het je niks.

QplQyer

Legacy Member
wouter_dc zei:
Bij gsm dus? Of ook bij vaste telefoon?

En als jij vanuit België naar buitenland belt (bv. ook naar gsm, wat je in feite niet kan weten dat hij zich in het buitenland bevindt) dan moet je niets extra betalen? Dus telefoon (BE) --> gsm (buitenland) is even duur als telefoon (BE) --> gsm (BE)
Enkel bij gsm, een vaste telefoon kan je niet meenemen naar het buitenland hé.

De reden waarom de persoon die met zijn gsm in het buitenland zit kosten moet betalen is net omdat de persoon die hem opbelt niet kan weten dat hij in het buitenland zit.

GTM

Legacy Member
QplQyer zei:
Enkel bij gsm, een vaste telefoon kan je niet meenemen naar het buitenland hé.

De reden waarom de persoon die met zijn gsm in het buitenland zit kosten moet betalen is net omdat de persoon die hem opbelt niet kan weten dat hij in het buitenland zit.
Of hij weet het wel, en wil hem eens lekker kloten. :p

Heb ik nog nooit gedaan natuurlijk :unsure:

Mandes

Legacy Member
Garmir zei:
Owkey folks,

We zitten hier thuis met een enerverend probleem, deels al gezegd in de titel. Welnu hebben we nu al een 10-tal dagen dat er een telefoonnummer ons constant belt. De eerste keer heeft niemand afgenomen en is er een voicemail ingesproken. Wij hoorde wat gebrabbel en enkelle duidelijke woorden maar verstaan deden we het niet. (Indisch) Nu dit nummer belde regelmatig opnieuw.

Weet er iemand wat dit kan zijn het nummer is trouwens:
00919915302931


Is er iemand hier familiair mee? of hebben jullie het zelfde probleem. We zouden graag weten waar de knoop vast zit, zodat we dit kunnen lossen.


op voorhand dank



gij zijt dus al de derde mens van wie ik dat hoor, en aan die zonenummers te zien wordt ge gewoonweg gebeld door de Punjab MC himself:woohoo:

kenaney

Legacy Member
Amaryllis zei:
Als jij in het buitenland op je gsm gebeld wordt betaal jij ook. Degene die jou belt betaalt tot aan de grens en jij betaalt vanaan de grens tot waar je je bevindt. Het maakt niet uit of de oproep die jij krijgt van een gsm of vast toestel komt.

Als jij in België bent en je wordt vanuit het buitenland gebeld dan kost het je niks.

Jij hebt gelijk :)

DJ_CUBEE1

Legacy Member
Amaryllis zei:
Als jij in het buitenland op je gsm gebeld wordt betaal jij ook. Degene die jou belt betaalt tot aan de grens en jij betaalt vanaan de grens tot waar je je bevindt. Het maakt niet uit of de oproep die jij krijgt van een gsm of vast toestel komt.

Als jij in België bent en je wordt vanuit het buitenland gebeld dan kost het je niks.

vergeet er ook niet bij te vertellen elke keer je antwoordapparaat opspringt, je ook moet betalen ...

russian

Legacy Member
Time^- zei:
Allez vooruit, 3 mensen die het weten, maar ze 'weten' allemaal iets anders. :p

Zal morgen eens langsgaan bij de Proximus-winkel, is hier vlakbij.

Garmir heeft het bij het rechte eind.

Garmir

Legacy Member
russian zei:
Garmir heeft het bij het rechte eind.

huiy :applause: :unsure:


nu weer bij de stand van zaken, verlopig belde de Indiër niet terug, misschien paasweekend ofzo :) als hij nog zou bellen dan contacteren we telenet zelf. Doch zullen we volgende zaterdag onze telenet factuur in de gaten houden.

EagleEye

Legacy Member
Rivers zei:
Inderdaad, ik heb het ook gemerkt aan mijn telefoonrekening toen mijn vriend in Nederland zat en hij mij opbelde..
Wat heb je gemerkt? Dat er niks af ging? :sop:

FroFro

Legacy Member
wij krege vroeger keidikwijls prank calls van ons alarmsysteem -,-

DéWé

Legacy Member
DJ_CUBEE1 zei:
vergeet er ook niet bij te vertellen elke keer je antwoordapparaat opspringt, je ook moet betalen ...

Das niewaar.. :p Ik kom net vanuit het buitenland terug en terwijl ik daar was heb ik geen telefoons aangenomen en de mensen een bericht laten inspreken en daar is nooit iets van mijn kaart afgegaan ;)

Edit: Voicemail beluisteren kost natuurlijk wel geld
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan