Archief - trouw - ideen versieren huis & wagen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

svinus

Legacy Member
Dit weekend treed de broer van mijn zus in het huwelijk en we zijn nog volop op zoek naar ideen om hun huis & wagen te versieren en klein beetje te saboteren zodat ze moeilijk naar huis kunnen 's nachts en binnen kunnen in hun huis :)

Ideetjes ?

zipke

Legacy Member
De cliché-blikjes achter de auto hangen? Just married. Altijd wel grappig/genant als ge zo door uw dorp moogt rijden. :D

daVinci

Legacy Member
2 muisjes rond laten lopen, eentje met een kaartje waarop "1" staat, en de ander waarop "3" staat.

kRa

Legacy Member
veel rollen wc-papier en over heel het huis gooien en binnen vol met ballonnen steken

Licargon

Legacy Member
Vol me ballonnen (of hoe ge het ook schrijft? :oink: ), me een paar hooibalen de gang blokkeren, grote plastic zeilen rondhangen, nen back me water midden in de gang, ... keuzes te over

JackM

Legacy Member
ik ken er nog een paar van toen familie trouwde:

- als er een plat dak of garage is: tuinstoelen + tuintafel erop zeten
- gans het huis (benden + boven) ongeveer 80 cm hoog, vol met van diene isomo om in te pakken leggen (echt zalig zicht, minder om op te kuisen)
- gans het huis in van diene plastiek inpakken (van diene doorzichtigen dat ze in den industre ook gebruiken voor paletten in te pakken)
- gans de living leeghalen en volleggen met matrassen
- een echt paard in de gang zetten


ik denk dat ik niet ga trouwen :unsure:

Kid_C

Legacy Member
Jack Malibu zei:
ik ken er nog een paar van toen familie trouwde:

- als er een plat dak of garage is: tuinstoelen + tuintafel erop zeten
- gans het huis (benden + boven) ongeveer 80 cm hoog, vol met van diene isomo om in te pakken leggen (echt zalig zicht, minder om op te kuisen)
- gans het huis in van diene plastiek inpakken (van diene doorzichtigen dat ze in den industre ook gebruiken voor paletten in te pakken)
- gans de living leeghalen en volleggen met matrassen
- een echt paard in de gang zetten


ik denk dat ik niet ga trouwen :unsure:

Je hebt die drie hollandse, geen reden om te trouwen!

Preske

Legacy Member
de deur toemetselen :unsure:

als dat wat te ver gaat.een valse bakstenen muur maken, en die voor de deur zetten en op een of andere manier vastmaken

het bed demonteren

nTFs

Legacy Member
Als je ze echt wil kloten dan haal je maar eens een paar zakken van die héél kleine piepschuim bolletjes die je dan ruimschoots over het hele huis verdeelt.

Mcar

Legacy Member
Gras afmaaien en dan onder de deuren, garagepoort, brievenbus steken. Wat tractorbanden of gewone autobanden smijten, die raken ze nergens kwijt: mag niet meer naar het containerpark.

Echte rotzooi zijn kleine isomoballetjes, maanden later vind je er nog. edit: wat ntfs zegt :)

Ene dat ik gehoord heb: Pasgetrouwden komen thuis, zien niets aan hun huis en denken al: oef, niets gebeurd. Ze komen binnen en zien 4 man kaarten met al het eten en drank in huis naast hen.

SoliD

Legacy Member
Ah leuk, mensen hun huwelijksnacht verpesten :s
Zou ge niet beter wat hun geluk stimuleren dan hen met een ergernis op te zadelen? :s
I.p.v. op dat bed een grote mand met champagne en fruit en slagroom te zetten, is veel leuker dan thuis te komen en in vuiligheid te komen zitten.

Als je het toch doet, dan hoop ik dat gij later het even erg voorkrijgt :p Eens zien of ge zoiets nog leuk vindt als ge wat ouder zijt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan