Archief - traag telenet internet?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UltimateWeapon

Legacy Member
Telenet is echt enorm traag vandaag ( nee ik zit ni op smallband ), zijn er nog die da probleem hebben?
echt irritant

UltimateWeapon

Legacy Member
nee toch ni

Antwoord van 195.130.131.38: bytes=32 tijd=11 ms TTL=247
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 195.130.131.38: bytes=32 tijd=8 ms TTL=247

eens er connectie is me ne webserver dan is het laden van de paginas normaal
maar soms staat den browser gewoon stil op
Connecting....
of
Waiting....

misschien een probleem met de standaard proxy server van telenet waar ik aanhang?
hetzelfde probleem op alle computers in het netwerk hier ( en geen virussen, spyware, ... )

Kill0rBee

Legacy Member
UltimateWeapon zei:
nee toch ni

Antwoord van 195.130.131.38: bytes=32 tijd=11 ms TTL=247
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 195.130.131.38: bytes=32 tijd=8 ms TTL=247

eens er connectie is me ne webserver dan is het laden van de paginas normaal
maar soms staat den browser gewoon stil op
Connecting....
of
Waiting....

misschien een probleem met de standaard proxy server van telenet waar ik aanhang?
hetzelfde probleem op alle computers in het netwerk hier ( en geen virussen, spyware, ... )

Van waar zijde ergens?

UltimateWeapon

Legacy Member
een boeregat int noorde van provincie antwerpen :-) (regio hoogstraten)

presario

Legacy Member
Had vorige week ook zéér traag internet. Donderdagavond naar telenet gebeld, vrijdagmiddag stond er al technieker aan men deur. Probleem gefixt door modem te vervangen. Dus ik raad u aan om is ff te bellen :).

azerty_2006

Legacy Member
heb ook problemen, sins een uur kan ik niet meer downloaden.
Uploaden werkt, css werkt, internet radio en alles werkt zonder problemen.
maar ik kan op geen enkele manier iets downloaden... WTF

UnD3RD0G

Legacy Member
ge kunt altijd eens bellen naar telenet support
mss storing op uw lijn?

Musback

Legacy Member
reset uwe modem eens? trek alle priezekes eens een half uurken uit...
kan opgelost zijn dan

enZiiime

Legacy Member
ook last van gehad paar dagen geleden, sommige sites gingen direct, anderen weer niet, inees stopt download enzovoort, maar is ondertusse terug weg :)

Ali_

Legacy Member
bij mij ist ook heel erg traag vandaag, ma da komt omda ik op smallband zit :D
ksnap nie hoe da komt, want mijn uploadlimiet is om een of andere reden overschreden (voor zover ik weet load ik niets up enkel down, maar allé), ik kom thuis van de fitness en ineens, da stoem scherm van telenet:sop:

agrash

Legacy Member
bij mij werkt het met momenten ook soms traag, maar een weekje geleden had ik een email van telenet gekregen dat ze in de buurt hier (rumbeke) moesten werken en dat het zou kunnen dat de telefoon & internet iets trager zou kunnen werken nog voor ongeveer een maand

geen idee of het hieraan zou liggen

Leso Varen

Legacy Member
Ali_ zei:
bij mij ist ook heel erg traag vandaag, ma da komt omda ik op smallband zit :D
ksnap nie hoe da komt, want mijn uploadlimiet is om een of andere reden overschreden (voor zover ik weet load ik niets up enkel down, maar allé), ik kom thuis van de fitness en ineens, da stoem scherm van telenet:sop:
Als ge iets download van kuch limewire, zijn er ook mensen die van u downloaden. Dat noemt men dus uploaden. Hetzelfde bij torrents.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan