koebeest
Legacy Member
Hoi,
Ik vraag me nu toch wel af waarom mensen zich bij een uiterste concentratie, neem nu bijvoorbeeld het steken van een draad in een naald, modelbouw of andere...; altijd hun tong zo een beetje uitsteken en daar zo wat op bijten. Heeft iemand een idee waarom mensen dat juist doen ?
Thx!
Koebeest
Ik vraag me nu toch wel af waarom mensen zich bij een uiterste concentratie, neem nu bijvoorbeeld het steken van een draad in een naald, modelbouw of andere...; altijd hun tong zo een beetje uitsteken en daar zo wat op bijten. Heeft iemand een idee waarom mensen dat juist doen ?
Thx!
Koebeest





ad: