GhO$T
Legacy Member
Hallo,
Even probleempje uitleggen:
Eind geleden heeft m'n ma telefoon gehad van Dupuis (een uitgeverij veronderstel ik?), was een zagende televerkoper die nog es opdringerig was ook (as usual dus
) maar m'n ma heeft de fout gemaakt van te blijven luisteren en uiteindelijk akkoord te gaan met zijn voorstel om van zijn gezaag af te zijn.
Het ging om een voorstel om es hun aanbod uit te proberen ter gelegenheid van de verjaardag van mijn broer. M'n ma dacht dus dat ze ergens een informatiefolder gingen opsturen en heeft daar dus verder geen aandacht aan besteed, tot er hier natuurlijk zo'n pakket toekwam.
Enkele strips in een postpakket met vriendelijk verzoek om x-aantal euro's te betalen (waarna je lid wordt van hun 'clubje' zeker en constant van die strips toegezonden krijgt als je het nu leuk vindt of niet). Op dat moment hebben we het pakket niet open gedaan, maar gewoon teruggezonden naar afzender (denk zelfs met mededeling dat we dus geen interesse hebben, dit ben ik wel niet zeker).
Weer niks meer van gehoord, tot er deze week opnieuw zo'n pakket toekomt...
Zou dus eens willen weten hoe bindend dat telefoontje juist was, is dit soort van een geldig akkoord? Of kunnen wij deze zending gewoon beschouwen als 'ongevraagd toegestuurd' en dus gewoon bijhouden, zonder verdere stappen te ondernemen.
We kunnen moeilijk hun spelletje blijven meespelen want al die pakketten terugsturen kost ook hopen geld natuurlijk. En dan geef je ze gewoon weer de kans om iemand anders lastig te vallen met dat pakket.
Maar als we, door het pakket te houden, nog meer problemen krijgen is het ook geen oplossing natuurlijk.
Even probleempje uitleggen:
Eind geleden heeft m'n ma telefoon gehad van Dupuis (een uitgeverij veronderstel ik?), was een zagende televerkoper die nog es opdringerig was ook (as usual dus
) maar m'n ma heeft de fout gemaakt van te blijven luisteren en uiteindelijk akkoord te gaan met zijn voorstel om van zijn gezaag af te zijn.Het ging om een voorstel om es hun aanbod uit te proberen ter gelegenheid van de verjaardag van mijn broer. M'n ma dacht dus dat ze ergens een informatiefolder gingen opsturen en heeft daar dus verder geen aandacht aan besteed, tot er hier natuurlijk zo'n pakket toekwam.
Enkele strips in een postpakket met vriendelijk verzoek om x-aantal euro's te betalen (waarna je lid wordt van hun 'clubje' zeker en constant van die strips toegezonden krijgt als je het nu leuk vindt of niet). Op dat moment hebben we het pakket niet open gedaan, maar gewoon teruggezonden naar afzender (denk zelfs met mededeling dat we dus geen interesse hebben, dit ben ik wel niet zeker).
Weer niks meer van gehoord, tot er deze week opnieuw zo'n pakket toekomt...
Zou dus eens willen weten hoe bindend dat telefoontje juist was, is dit soort van een geldig akkoord? Of kunnen wij deze zending gewoon beschouwen als 'ongevraagd toegestuurd' en dus gewoon bijhouden, zonder verdere stappen te ondernemen.
We kunnen moeilijk hun spelletje blijven meespelen want al die pakketten terugsturen kost ook hopen geld natuurlijk. En dan geef je ze gewoon weer de kans om iemand anders lastig te vallen met dat pakket.
Maar als we, door het pakket te houden, nog meer problemen krijgen is het ook geen oplossing natuurlijk.


