mega_stihl
Legacy Member
Aangezien ik geen flauw idee heb waar ik terecht moet hiermee plaats ik de thread maar hier.
Ik heb 3 cavias zitten, lieve beestjes, en 1 logé-cavia van iemand dat op congé is. De logé zit apart omdat die altijd dominant wil doen en de rest terugkruipt, behalve 1 van die van mij. Dus ik dacht ik ga die ene eens samenzetten bij de logé om te zien wat het geeft, alst ambras is pak ik ze direct weg. (domste dat ik ooit gedaan heb)
1 minuut zaten ze rondjes te lopen en toel vlogen ze als een kanonsbal op elkaar. Ik wou er een van wegnemen en toen beet die in mijn vinger. Niet zo even een beet ofzo maar toen ik mijn hand wegtrok hing die er nog even aan, had een paar millimeter vlees mee.
Anyway heb direct daarna een scheut whiskey over de wonde gegoten aangezien ik niet direct wist waar ik ontsmettingsalcool vond bij ons. Daarna wat isobethadine opgedaan eens het bloeden gestopt was (na een tijd te hebben afgebonden). Intussen is mijn vinger wat gezwollen
Aangezien dit een vrij brede beet is en niet zo even een sneetje dacht ik van damn ik ga infecties oplopen... Dokteur zei dat spuiten tegen tetanus 10j goed zijn. Ik heb mijn laatste spuit een dikke 9j geleden gehad... Zit ik safe?
Dokteur zei voor alle zekerheid nog een spuit te laten zetten, of is dit gewoon om zijn portefeuille te vullen? Want de locale huisarts zit momenteel stampvol wegens omstandigheden dat zich deze week hebben afgespeeld.
groeten
mega_stihl
Ik heb 3 cavias zitten, lieve beestjes, en 1 logé-cavia van iemand dat op congé is. De logé zit apart omdat die altijd dominant wil doen en de rest terugkruipt, behalve 1 van die van mij. Dus ik dacht ik ga die ene eens samenzetten bij de logé om te zien wat het geeft, alst ambras is pak ik ze direct weg. (domste dat ik ooit gedaan heb)
1 minuut zaten ze rondjes te lopen en toel vlogen ze als een kanonsbal op elkaar. Ik wou er een van wegnemen en toen beet die in mijn vinger. Niet zo even een beet ofzo maar toen ik mijn hand wegtrok hing die er nog even aan, had een paar millimeter vlees mee.
Anyway heb direct daarna een scheut whiskey over de wonde gegoten aangezien ik niet direct wist waar ik ontsmettingsalcool vond bij ons. Daarna wat isobethadine opgedaan eens het bloeden gestopt was (na een tijd te hebben afgebonden). Intussen is mijn vinger wat gezwollen
Aangezien dit een vrij brede beet is en niet zo even een sneetje dacht ik van damn ik ga infecties oplopen... Dokteur zei dat spuiten tegen tetanus 10j goed zijn. Ik heb mijn laatste spuit een dikke 9j geleden gehad... Zit ik safe?
Dokteur zei voor alle zekerheid nog een spuit te laten zetten, of is dit gewoon om zijn portefeuille te vullen? Want de locale huisarts zit momenteel stampvol wegens omstandigheden dat zich deze week hebben afgespeeld.
groeten
mega_stihl

.
tenzij da u vingers scharen of scalpels zijn zou ik ze nie ontsmetten met ontsmettingsalcool
. Closed.