Moloch
Legacy Member
als het hier al staat; delete het dan maar
http://tweakers.net/nieuws/44089/Telenet-verdrievoudigt-capaciteit-kabelnetwerk.html
lijkt mij wel een goeie zaak (zeg nu zelf, 100mbit is toch wel deftig zeker?), of het ook voor de gewone klanten zal verbeteren; who knows, zolang het maar geen 100eur per maand zal gaan kosten, als de limieten dan op 30-50GB komen zal het wel intressant worden, nuja tis de eerste stap, we zullen zien hoe de rest zal blijven (proberen) concurreren
enneu, hou het tof
http://tweakers.net/nieuws/44089/Telenet-verdrievoudigt-capaciteit-kabelnetwerk.html
lijkt mij wel een goeie zaak (zeg nu zelf, 100mbit is toch wel deftig zeker?), of het ook voor de gewone klanten zal verbeteren; who knows, zolang het maar geen 100eur per maand zal gaan kosten, als de limieten dan op 30-50GB komen zal het wel intressant worden, nuja tis de eerste stap, we zullen zien hoe de rest zal blijven (proberen) concurreren
enneu, hou het tof


)
