Archief - Telenet verdrievoudigt capaciteit kabelnetwerk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
als het hier al staat; delete het dan maar

http://tweakers.net/nieuws/44089/Telenet-verdrievoudigt-capaciteit-kabelnetwerk.html

lijkt mij wel een goeie zaak (zeg nu zelf, 100mbit is toch wel deftig zeker?), of het ook voor de gewone klanten zal verbeteren; who knows, zolang het maar geen 100eur per maand zal gaan kosten, als de limieten dan op 30-50GB komen zal het wel intressant worden, nuja tis de eerste stap, we zullen zien hoe de rest zal blijven (proberen) concurreren

enneu, hou het tof :)

holy war

Legacy Member
great.. nu kunnen we nog wa rapper aan onze limiet graken. :ironic:

ClayDavis

Legacy Member
ik moet geen verhoging van snelheid hebben maar ewa meer limiet

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik kan nu aan 20Mbit downen, allemaal leuk en tof en super snel maar ik kan ook in 1 dag zonder probleem mijn 50 gig erdoor draaien en dat vind ik wel een probleem of ze mogen serieus beginnen met die limieten kosteloos uit te breiden.

LSDsmurf

Legacy Member
Leuk maar tenzij ze de limieten drastisch naar omhoog doen kan mij dat weinig schelen. Ik heb nu het Turbo abonnement en ik vind die limieten nog steeds te laag.

JanVH

Legacy Member
holy war zei:
great.. nu kunnen we nog wa rapper aan onze limiet graken. :ironic:
:ironic:

Denk eens na, 't is niet omdat je een hogere downloadsnelheid hebt dat je daarmee meer moet downloaden eh

Mja, 't is ook nooit goed

Moloch

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik kan nu aan 20Mbit downen, allemaal leuk en tof en super snel maar ik kan ook in 1 dag zonder probleem mijn 50 gig erdoor draaien en dat vind ik wel een probleem of ze mogen serieus beginnen met die limieten kosteloos uit te breiden.

welja, kheb nu met mijn 10GB soms ook nijpend tekort, 20GB is ook nog te weinig, maar met 50GB zou'k toch wel een maand toekomen ze, tegen dattek dat opgebruikt heb zallek al veel mogen downloaden, maja, tspeelt ook rol wat voor soort gebruiker ge zijt é, den 1 heeft al meer nodig dan de ander

sash1m1

Legacy Member
de maximum downloadsnelheid ligt voor 99% af van de downloadserver en da komt bijna nooit boven 1mbit uit dus what the hell maakt het uit.

ComputerVISTA

Legacy Member
Moloch zei:
welja, kheb nu met mijn 10GB soms ook nijpend tekort, 20GB is ook nog te weinig, maar met 50GB zou'k toch wel een maand toekomen ze, tegen dattek dat opgebruikt heb zallek al veel mogen downloaden, maja, tspeelt ook rol wat voor soort gebruiker ge zijt é, den 1 heeft al meer nodig dan de ander


Ik kwam ook eerst toe met 10, dan 15, dan 20 daarna 35 en nu 50, hoe meer je krijgt hoe meer je wilt ;)

Je zal wel zien dat je 20 en 50 ook kan opgebruiken eens je ze hebt.

sash1m1 zei:
de maximum downloadsnelheid ligt voor 99% af van de downloadserver en da komt bijna nooit boven 1mbit uit dus what the hell maakt het uit.

Er zijn genoeg plaatsen waar je die 20Mbit ten volle kan benutten en zelf meer. (het hoe en waar ga ik niet uitleggen :p)

SuperstarDragon

Legacy Member
Ik ben nu al zeer tevreden over de snelheid.Ik wil ook liever de limieten omhood ipv de snelheid. De prijzen mogen ook van mij omlaag.

Gavin

Legacy Member
woooo!

in 2008 zullen ze dan een nog sneller geel autootje kunnen gebruiken in hun reclames
helaas blijft de breedte vand e kamer waarin hij rijdt even groot

holy war

Legacy Member
snobke15 zei:
:ironic:

Denk eens na, 't is niet omdat je een hogere downloadsnelheid hebt dat je daarmee meer moet downloaden eh

Mja, 't is ook nooit goed

eeuh, lees mn post nog eens zou ik zeggen.

marle

Legacy Member
Mja, als al gezegd.
Hoe vaak kom ik aan mijn 3Mb/s?
gebeurd echt niet vaak hoor.

Ik kan alles perfect doen met mijn telefoonlijntje (heb adsl).
Alleen als'k mijn internet wil gebruiken zoals ik wil, kom'k niet toe met mijn 10gb per maan, en daarvoor hoef je echt niet illegaal te downloaden.

Doe eens Live stream +-700kb/s (met video), gebeurd regel matig op Live evenementen, en die duren dan nog eens 3 dagen.
Demo's, trailers ect zijn ook nietmeer van de kleinste.

Dus dit is gewoonweg een reclame stunt, dat ze tegen potentiele klanten kunnen zegen, Wij hebben een 100 Mb lijntje.

PhAnToM^

Legacy Member
de limieten omhoog, snelheid is genoeg tbh.
ik heb echt nie genoeg met men 12Gb :|
tegenwoordig heb je daar echt nie genoeg mee, met trailers, demo's en livestreams waarmee je op 1 dag je volledige limiet mee naar de knoppen kunt helpen :f

GregoryG

Legacy Member
in een tijdperk van HD-trailers, betalende mp3-software, Software die niet meer verdeeld wordt via fysieke winkels, maar via online-betalen en downloaden, zouden ze idd beter eens hun limieten verhogen.

D3C0Y

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik kan nu aan 20Mbit downen, allemaal leuk en tof en super snel maar ik kan ook in 1 dag zonder probleem mijn 50 gig erdoor draaien en dat vind ik wel een probleem of ze mogen serieus beginnen met die limieten kosteloos uit te breiden.

daar zeg je het "kostenloos", telenet kennende gaan ze der weer elk centje uitknijppen dat er uit te knijppen valt... :sleep:

ComputerVISTA

Legacy Member
D3C0Y zei:
daar zeg je het "kostenloos", telenet kennende gaan ze der weer elk centje uitknijppen dat er uit te knijppen valt... :sleep:


Ja, als ik men facturen zo eens bekijk zijn ze niet goedkoop neen, voorbeeldje met de telefonie + uitbreidingspaketten = een paar gehuurde films: http://users.pandora.be/matenhen/telenet.JPG

En de telefonie is echt te verwaarlozen daar ik freephone heb.

whatever9

Legacy Member
ge weet toch wat er gebeurt als ge ne gele lamborgini murcielage koopt (zoals in hun reclame) maar er geen naft moogt indoen?

Bubba

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik kwam ook eerst toe met 10, dan 15, dan 20 daarna 35 en nu 50, hoe meer je krijgt hoe meer je wilt ;)

Je zal wel zien dat je 20 en 50 ook kan opgebruiken eens je ze hebt.



Er zijn genoeg plaatsen waar je die 20Mbit ten volle kan benutten en zelf meer. (het hoe en waar ga ik niet uitleggen :p)

Ik toch ni ze. Verder dan 25 GB geraak ik gewoonweg ni.

Domme rapidshare! :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan