Archief - Telenet : Regio hasselt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

super-styler

Legacy Member
Even een vraagske: heeft er nog iemand last van dees?

- Internet valt om de zoveel minute uit, gaat enorm traag of gaat 3sec normaal dan weer niet enz

Gewoon effe rondvraag om te zien of et een storing is of een probleem van men eige :)
Heb al gebeld naar helpdesk maar die steken het natuurlijk op de router ipv hun eige.

super-styler

Legacy Member
Ma tis echt raar, soms werkt da zo 5 minuten zoals normaal en dan weer totaal niet. Vooralk tijdens het gamen heb ik hier last van :)

demon326

Legacy Member
super-styler zei:
Even een vraagske: heeft er nog iemand last van dees?

- Internet valt om de zoveel minute uit, gaat enorm traag of gaat 3sec normaal dan weer niet enz

Gewoon effe rondvraag om te zien of et een storing is of een probleem van men eige :)
Heb al gebeld naar helpdesk maar die steken het natuurlijk op de router ipv hun eige.

ik ben van hasselt(kiewit) en ondervind geen problemen

maar wij hebben het ook aan de hand gehad.. ons internet valde om het uur uit en ging weer toen we de router hebben weg gedaan en bij mijn vriendin net hetzelfde met de router in het begin werkt het endan om de zoveel mins disconnect enzo,precies of telenet routers doet flippen

PhAnToM^

Legacy Member
benny zei:
ik ben van hasselt(kiewit) en ondervind geen problemen

maar wij hebben het ook aan de hand gehad.. ons internet valde om het uur uit en ging weer toen we de router hebben weg gedaan en bij mijn vriendin net hetzelfde met de router in het begin werkt het endan om de zoveel mins disconnect enzo,precies of telenet routers doet flippen


:offtopic: het spijt me zeer maar ik kon het niet laten... vreselijk
valde...? Mss "viel" eens proberen

super-styler

Legacy Member
benny zei:
ik ben van hasselt(kiewit) en ondervind geen problemen

maar wij hebben het ook aan de hand gehad.. ons internet valde om het uur uit en ging weer toen we de router hebben weg gedaan en bij mijn vriendin net hetzelfde met de router in het begin werkt het endan om de zoveel mins disconnect enzo,precies of telenet routers doet flippen

Dus de router was kapot?

demon326

Legacy Member
super-styler zei:
Dus de router was kapot?

zou mij verwonderen hier kan het idd wel zo zijn maar bijmijn vriendin hebben ze het zelfs met een nieuwe router..

super-styler

Legacy Member
benny zei:
zou mij verwonderen hier kan het idd wel zo zijn maar bijmijn vriendin hebben ze het zelfs met een nieuwe router..

Mja mijn router heeft altijd perfect gewerkt dus kvind het maar raar :)

demon326

Legacy Member
super-styler zei:
Mja mijn router heeft altijd perfect gewerkt dus kvind het maar raar :)

hier ook...,maar ze zijn paar maand terug een nieuwe modem komen zetten

vanwaar uit hasselt zijt ge?..

super-styler

Legacy Member
benny zei:
hier ook...,maar ze zijn paar maand terug een nieuwe modem komen zetten

vanwaar uit hasselt zijt ge?..

Runkst, het werkt terug normaal nu, maar voor hoelang :D

w00tw00t

Legacy Member
kwoon wel in Genk ma heb serieus last van men upload snelheid. Ken nog paar die da hier ook hebben. Heb al gebelt om te checke of men modem nog goed is en die zeide da alles met men modem in orde was .... volgende week ofzo belle da ze is kome checke want das nie normaal.. kan niks meer uploaden

fromalk

Legacy Member
k ben van alken

en de laatste 2 weken gaat mn internet zo een 50% trager en hebben de anderen hier in huis (gisteren) last van uitvallend internet, zelf hier geen last van

Gavin

Legacy Member
Genk, gebeurt hier wel eens. (Ook het tv-scherm flikkert eens om de zoveel minuten)

Bellen naar de helpdesk, 15 minuten wachten en het is geklaard.

super-styler

Legacy Member
Gavin zei:
Genk, gebeurt hier wel eens. (Ook het tv-scherm flikkert eens om de zoveel minuten)

Bellen naar de helpdesk, 15 minuten wachten en het is geklaard.

You wish, helpdesk zegt : onze apparatuur werkt normaal blabla. Trek modem uit enz blabla. Helpt allemaal niet ^^

fromalk

Legacy Member
super-styler zei:
You wish, helpdesk zegt : onze apparatuur werkt normaal blabla. Trek modem uit enz blabla. Helpt allemaal niet ^^

ja daar heb ik nog een misterieus verhaal over

paar maanden terug is die storm er geweest en de dag ervoor hebben we expressnet turbo binnen gekregen met een nieuwe modem dus. Ging allemaal goed, eerste zaterdagnacht hopla internet uit. Dag erna niets aan te doen kreeg het echt niet meer aan de praat. Probleem bleek bij mijn switch te liggen, de poort waarop de kabel van de modem kwam was stuk. Week erna hetzelfde liedje. Telkens meer als 24u moeten wachtten omdat de winkels op zondag gesloten zijn en telenet niet bereikbaar is opzondag. 3 dagen laer zelfde liedje, dus 3de switch kappot en ddat was allemaal degelijke apparatuur dat k normaal bij mn servers zou gebruiken. Probleem opgelost? Nee hoor een week later weer van hetzelfde.


Bij elk voorval heb k de helpdesk gebeld en werkte het perfect, geen problemen met hun apparatuur mijn prof hp switches stierven gewoon met de vloot sinds k een nieuwe modem had. Toen na die 4de keer opnieuw gebeld en zo een tuttebelleke dat niks van ict begreep zei me dat er geen probleem was. Blijven aandringen, en bij mn punt gebleven zou er een technieker komen teen 75€/uur. daar dit goedkoper uitkomt als elke week een nieuwe switch hier mee akkoord gegaan, en wat bleek > het probleem lag bij de modem die stroompieken via de kabel gaf waardoor de poort van mn switch telkens stuk ging. We hadden een electrieker gelijktijdig laten komen met de man van telenet, de modem werd vervangen en alles werkte perect.

Tot nu 2 weken terug dat het duidelijk trager is beginnen te gaan.

Maarja telenet het is allemaal iets he :)

Desperatozz

Legacy Member
heb dazelfde probleem ... maar bij mij ligt't denk'k aan mene d-link router die nie al te stabiel werkt

ma heb er toch de laatste weken opvallend veel last van :x

regio rapertingen (hasselt)

super-styler

Legacy Member
Desperatozz zei:
heb dazelfde probleem ... maar bij mij ligt't denk'k aan mene d-link router die nie al te stabiel werkt

ma heb er toch de laatste weken opvallend veel last van :x

regio rapertingen (hasselt)

Ikke ook dlink :o

dJeez

Legacy Member
Een Linksys router moet je om de 43 dagen gewoon ff een zetje geven (kan aan TN zelf liggen ook uiteraard aangezien die router nog perfect werkt maar de lease gewoon hernieuwd moet worden om 1 of andere illustere reden), misschien is dat bij d-link ook zo?

Nu ja, hier thuis (Kermt) heb ik geen problemen, maar gisteren hadden we die wel in de namiddag - rond 14u-14u30 op het werk (Diepenbeek).

BTW Wat de modemtest betreft : we hebben op 't werk eens een testje gedaan en express de stekker uitgetrokken voor we de helpdesk belden. Raar maar waar kon Telenet ondanks dat toch de modem testen en tot de conclusie komen dat alles werkte *ahem* :p.

XeNiUs

Legacy Member
Telenet heeft per mail aangekondigd dat er de komende 2 weken werken zullen plaats vinden aan het net te Hasselt en omstreken. Voornamelijk tss 11u tot 17u kan er last zijn

greetz

Cind3r^

Legacy Member
geen last van.. (ben van Kortessem, just onder hasselt voor degenen die het nie weten liggen ^^)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan