Marbug
Legacy Member
Thuis heb ik telenet expressnet en heb al sinds enkele dagen problemen met mijn internet (connectie die constant uitvalt). Sinds zondagavond heb ik tot vandaag amper op het internet kunnen zitten
Ook op mijn modem gaan de ledjes Ontvangen of Verzenden altijd aan en uit (een van de recentere motorola modems, normaal moete de ledjes altijd blijven branden.)
Weet iemand soms of er werken zijn? Of kan dit aan mijn modem liggen? Want vrienden in de buurt hebben dit probleem niet.
Grtz,
Marbug
Ook op mijn modem gaan de ledjes Ontvangen of Verzenden altijd aan en uit (een van de recentere motorola modems, normaal moete de ledjes altijd blijven branden.)
Weet iemand soms of er werken zijn? Of kan dit aan mijn modem liggen? Want vrienden in de buurt hebben dit probleem niet.
Grtz,
Marbug
