@ chosen 1: nee ik had dat veranderd naar mijn hotmail adres, omdat mijn ouders geen pc-mensen zijn (telenet-mail wordt dus niet gebruikt) en heb nu een nieuw adres
@ EagleEye: ik zoek er al een week achter en heb het dus niet meer terug gevonden :/
en heb er dus over gekeken, bedankt voor de hulp
/edit: onder welk submenu staat dat nu eigenlijk?