Archief - telenet notificaties instellingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
kan iemand me uitleggen hoe ik het mailadres verander naar waar telenet een mail stuurt wanneer ik aan 100% zit op m'n meter? ik vind dat maar niet:sop:

chosen1

Legacy Member
hoofdschooier zei:
kan iemand me uitleggen hoe ik het mailadres verander naar waar telenet een mail stuurt wanneer ik aan 100% zit op m'n meter? ik vind dat maar niet:sop:

telenet stuurt dit naar de hoofdaccount!

waarom wilt ge da veranderen? omdat uw ouders nie mogen weten da ge zoveel download? :p

het enige da ge kunt doen is uw emailadres van de hoofdaccount verwijderen en da van u in de plaats zetten maar dan moet ge uw emailaccounts in outlook aanpassen enz!

EagleEye

Legacy Member
ni waar chosen1... staat gewoon hier:

http://fenix.cmi.ua.ac.be/~p051331/files/telemeter.jpg

hoofdschooier: 'k vind het wel redelijk zwak dat ge zelf niet eens zoekt ernaar... Forum is een makkelijke oplossing omantwoorden te vinden , maar ge moet zelf ook een BEETJE moeite erin steken e... Die optie staat op de meest logische plaats dat het kan staan!

chosen1

Legacy Member
EagleEye zei:
ni waar chosen1... staat gewoon hier:

http://fenix.cmi.ua.ac.be/~p051331/files/telemeter.jpg

hoofdschooier: 'k vind het wel redelijk zwak dat ge zelf niet eens zoekt ernaar... Forum is een makkelijke oplossing omantwoorden te vinden , maar ge moet zelf ook een BEETJE moeite erin steken e... Die optie staat op de meest logische plaats dat het kan staan!

hmm excuses :p mee mijn turbo kom ik zo'n mails nooit tegen :p

Bosvos

Legacy Member
@ chosen 1: nee ik had dat veranderd naar mijn hotmail adres, omdat mijn ouders geen pc-mensen zijn (telenet-mail wordt dus niet gebruikt) en heb nu een nieuw adres

@ EagleEye: ik zoek er al een week achter en heb het dus niet meer terug gevonden :/

en heb er dus over gekeken, bedankt voor de hulp

/edit: onder welk submenu staat dat nu eigenlijk?:( :confused:

chosen1

Legacy Member
hoofdschooier zei:
@ chosen 1: nee ik had dat veranderd naar mijn hotmail adres, omdat mijn ouders geen pc-mensen zijn (telenet-mail wordt dus niet gebruikt) en heb nu een nieuw adres

@ EagleEye: ik zoek er al een week achter en heb het dus niet meer terug gevonden :/

en heb er dus over gekeken, bedankt voor de hulp

/edit: onder welk submenu staat dat nu eigenlijk?:( :confused:

kdenk ergens bij uitbreiden van volume ofzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan