Tah_b00nz0r
Legacy Member
switchblade zei:facturatie.. bel ik nooit mee
meestal met ORT en iHD
maar wie weet \o/
zitten die mannen (facturatie) niet in mechelen? :/
der zitte er denk ik ni veel in mechelen ma de grootste hoop zit in diegem en geel bij sitel
zit stuk of 100 man in diegem en dan nog 40 in geel gok ik?
) er zeg ik dan
ze zijn serieus aant zoeke voor nieuwe mensen dus ik denk da het gewoon full time betrekking is 
wsl wel denk ik ^^