Archief - Telenet kerst acties ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
switchblade zei:
facturatie.. bel ik nooit mee :p
meestal met ORT en iHD :)
maar wie weet \o/

zitten die mannen (facturatie) niet in mechelen? :/

der zitte er denk ik ni veel in mechelen ma de grootste hoop zit in diegem en geel bij sitel :) zit stuk of 100 man in diegem en dan nog 40 in geel gok ik?

switchblade

Legacy Member
byterage zei:
dit is ENKEL voor prime pakketten !
de themakanalen, BETV, music choice,Passion,VRT net gemist, ...is maar 1 maand promotie

en de eigenlijk promotie (try&buy) is 2 weken alle zenders gratis

ah, wist ni da het enkel over prime gaat
het is eigenlijk ook niet echt mijn taak om alle promoties e.d. vanbuiten te kennen, daarvoor is de klantendienst (lang leve 015 6x6 :D) er zeg ik dan :p

@ Tah_b00nz0r, wist ik ni
zit ort & ihd daar dan ook?
moet toch veel lawaai zijn daar? zoveel mensen tegelijk telefoneren..

Wover

Legacy Member
Betaalt dat eigenlijk goed, helpdesk bij Telenet als jobstudent in de weekends?

En kan die opleiding buiten de schooluren?
Misschien dat ik dat dan ook wel ga doen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik weet eigelek ni of da enkel als weekendwerk kan :x ze zijn serieus aant zoeke voor nieuwe mensen dus ik denk da het gewoon full time betrekking is

en verdienen, bwa ni zo heel veel voor full time ma das wsl wel logisch ^^
hier op sitel zit enkel de klantendienst. geen technische/sales enz of wat ort & ihd dan ook mag betekene :p dunno ^^

qua lawaai is da best goed te doen, ik stond er van te kijken dat da zo rustig klonk daar ma tis daar redelijk deftige acoustiek en van die matten op de grond en tegen de muur nog dinge enz die da de acoustiek bevorderen :) het is hier goe te doen, in geel ist een stuk erger ma bon

switchblade

Legacy Member
ort = order retention team, stikt van de verkopers dus :p
ihd = installatiehelpdesk, toffe gasten, khoor ze graag vloeken :D

qua verdienen bij TN valt het al bij al mee (allez.. als installateur toch), maar niet om over naar huis te schrijven. hoewel de toekomst meer kan bieden

allez.. /me vertrekt naar volgende klant
aan de zeedijk en het weer doet lelijk :cry:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
het weer is idd vies ja :p onze port cabine ga ier bekans waaien :p

Jayvie

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
diegem opleiding, vanaf 17 dec live @ geel :p

Aha, bij mij dan...

Ik zit ook in Geel, heb daar ook opleiding gehad. Nu, hier zit nog wel een sales-afdeling ook zenne, maar is ni zoveel volk.

Qua lawaai valt het boven nogal mee, wel een "kantoor" met redelijk wat volk, maar verschillende eilandjes zijn met geluidsdichte verplaatsbare muren afgezet (maar dat houdt niet heel veel tegen maar kom).

Ik dacht trouwens niet dat weekendwerk mogelijk is, in Geel toch al niet...

Qua pré valt het goed mee zenne, meer dan in de verkoop alleszins. En ge kunt elke maand een premie van 200€ krijgen als ge altijd op tijd bent, contacten logt, niet ziek bent (waar ik nu momenteel slecht mee bezig ben..),...

@Boonding, weet ge al wie uw TM wordt?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Jayvie zei:
Aha, bij mij dan...

Ik zit ook in Geel, heb daar ook opleiding gehad. Nu, hier zit nog wel een sales-afdeling ook zenne, maar is ni zoveel volk.

Qua lawaai valt het boven nogal mee, wel een "kantoor" met redelijk wat volk, maar verschillende eilandjes zijn met geluidsdichte verplaatsbare muren afgezet (maar dat houdt niet heel veel tegen maar kom).

Ik dacht trouwens niet dat weekendwerk mogelijk is, in Geel toch al niet...

Qua pré valt het goed mee zenne, meer dan in de verkoop alleszins. En ge kunt elke maand een premie van 200€ krijgen als ge altijd op tijd bent, contacten logt, niet ziek bent (waar ik nu momenteel slecht mee bezig ben..),...

@Boonding, weet ge al wie uw TM wordt?

ah hebbe ze nu van die muurkes gezet :p ik heb ook ff onder gezeten daar ma da was dan outbound voor andere bedrijven en miljaar da was daar ooit e lawaai :D

TM is chris silverans maar ik weet ni of da nu verandert als ik in geel ga komen ;) wsl wel denk ik ^^

Jayvie

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ah hebbe ze nu van die muurkes gezet :p ik heb ook ff onder gezeten daar ma da was dan outbound voor andere bedrijven en miljaar da was daar ooit e lawaai :D

TM is chris silverans maar ik weet ni of da nu verandert als ik in geel ga komen ;) wsl wel denk ik ^^

Ja, normaal gezien wel zenne, aangezien Chris in Diegem zit ;)

Babs

Legacy Member
[b00nz0r] beke gehad van corrinne denecker en nu van els denayer, wel chill :) dunno of ge ze kent [/b00nz0r]

Jayvie

Legacy Member
Corinne ja, die was wel goe, ferm dat ze zo goed NL kan praten... Els, das een Qm zeker?

feral

Legacy Member
is ier ng iemand die ier bij ipglobalnet zit ? :p

ik zelf heb net een opleiding gdn voor idtv advisor ^^

is wel leuk ma ben toch ma gestopt want omg het loon slaagt tegen :<


IPG = leuke collega's
meestal kwade klanten
gemoet gene zak doen ^^
ma gehebt wel maar weinig pauze das daar op de sec dat ge moet kijken
(ik had 33min en 54 sec pauze >_>)

btw : digiboxen en digicorders das toch ma dikke brol zuh ^^
helft van de klanten heeft al eens probs ermee ^^
en zoveel mensen die ng nie is een stekker uit een stopcontact kunne trekken !

switchblade

Legacy Member
feral zei:
en zoveel mensen die ng nie is een stekker uit een stopcontact kunne trekken !

dat is wss omdat wij techniekers verplicht worden om een sticker op de stekkers te plakken met een tekening die de klant verbiedt om de stekker uit te trekken :p

en wtf is IPG? :p

byter

Legacy Member
ipg = ipglobalnet, een callcenter waarvan telenet gebruik maakt
zit redelijk wat van de 015(technisch)/070

ik hou het dus al 10 maanden vol op tvtech bij ipg en voor het geld moet je het zeker niet doen
de meeste vinden trouwens hun stopcontact wel ...maar het extern kanaal (av/ext) dat is pas >_>

demon326

Legacy Member
feral zei:
is ier ng iemand die ier bij ipglobalnet zit ? :p

ik zelf heb net een opleiding gdn voor idtv advisor ^^

is wel leuk ma ben toch ma gestopt want omg het loon slaagt tegen :<


IPG = leuke collega's
meestal kwade klanten
gemoet gene zak doen ^^
ma gehebt wel maar weinig pauze das daar op de sec dat ge moet kijken
(ik had 33min en 54 sec pauze >_>)

btw : digiboxen en digicorders das toch ma dikke brol zuh ^^
helft van de klanten heeft al eens probs ermee ^^
en zoveel mensen die ng nie is een stekker uit een stopcontact kunne trekken !

mijn halfbroer werkt daar of werkte wss :D,anyway ik lach me soms toch ziek met wat die zoal verteld over boze klanten :rofl:

antHraxx

Legacy Member
't is blijkbaar weer feest bij telenet
Ik had het abbonement expressnet + (18GB/maand datalimiet), ik ga daarnet even kijken waar mijn telemeter ergens staat... heb ik turbonet zonder ook maar iets te hebben gewijzigd. En Expressnet + vind ik niet meer terug waardoor er 61EUR zal worden aangerekend :@ :@

¨$^µù^§èçà#&amp;&amp;²

Legacy Member
Woverke zei:
Betaalt dat eigenlijk goed, helpdesk bij Telenet als jobstudent in de weekends?

En kan die opleiding buiten de schooluren?
Misschien dat ik dat dan ook wel ga doen.

Volgens mij pakken ze niemand als jobstudent aan om te telefoneren. Kan bijna niet. Die opleiding is veel te ingewikkeld, eer die gedaan is is de maand al voorbij.

'k Weet ook niet of ze nog wel mensen aanwerven. Uit goede bron vernomen dat iedereen daar wordt buitengesmeten, of 't scheelt niet veel.

Het loon is bovengemiddeld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan