Archief - Telenet Is Tegen De Jeugd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waarom valt telenet, teletet aan?


  • Totaal aantal stemmers
    28
  • Opiniepeiling gesloten.

tegen_de_jeugd

Legacy Member
Ik weet toch dat de lafaards van de site telenet of de moderators van telenet dit hier zullen verwijderen en/of mij zullen bannen van die site hier. Het eenigste dat ik hier wil plaatsen is de waarheid!

www.teletet.org
een van de grootste belgische fun site's van de jeugd, veel jongeren zaten uren op deze fun site, tot dat telenet hun eigen fun site ging beginnen, deze hier, games/telenet.....

weet u wat u trouw bedrijf telenet heeft gedaan???
wel ze hebben namelijk teletet.org voor de rechter gedaagd omdat ze zouden zeggen dat de naam teveel op die van hun lijkt.

ik stel mij toch paar vragen hoor:

Waarom valt telenet pas teletet aan als ze hun eigen fun site gaan beginnen?

waarom pas na 5 jaar? teletet.org bestaat al 5jaar, waarom niet in het begin voor de rechter gedaagd???

de site administrator van teletet heeft bewust voor
.org gekozen en niet voor .Be
waarom niet? zodat ze geen problemen gingen krijgen met site's die hun zouden aanklachen omdat de naam teveel op hun naam lijken!


MIJN BESLUIT:

telenet= tegen de jeugd (vandaar de titel + nickname)
groote egoïsten zijn het! belachelijke mannekes met een dikke nek in een kostumke om presies te zijn


toon eens dat jullie geen laffaards zijn (wat ik vrees)
en laat dit hier staan zodat de mensen kunnen weten wat
hun gelief koost bedrijf telenet allemaal doet achter hun rug!

Lon$daLe

Legacy Member
Stancke zei:
blablabla

zal toch geclosed worden

jij bent zo cool dat je sinterklaas vervangt op mijn idool lijst !!!

zoek maar zelf uit of het sarcastisch is ofnie

Timmos

Legacy Member
Oeeh dit gaat hier niet lang staan :D

En trouwens het is nu Intertet, het bestaat nog altijd. Waarom dan zagen? En waarom hier zagen, precies of er op enkele members na nog mensen bij Telenet werken hier.

bloodoo

Legacy Member
tegen_de_jeugd zei:
Ik weet toch dat de lafaards van de site telenet of de moderators van telenet dit hier zullen verwijderen en/of mij zullen bannen van die site hier. Het eenigste dat ik hier wil plaatsen is de waarheid!

www.teletet.org
een van de grootste belgische fun site's van de jeugd, veel jongeren zaten uren op deze fun site, tot dat telenet hun eigen fun site ging beginnen, deze hier, games/telenet.....

weet u wat u trouw bedrijf telenet heeft gedaan???
wel ze hebben namelijk teletet.org voor de rechter gedaagd omdat ze zouden zeggen dat de naam teveel op die van hun lijkt.

ik stel mij toch paar vragen hoor:

Waarom valt telenet pas teletet aan als ze hun eigen fun site gaan beginnen?

waarom pas na 5 jaar? teletet.org bestaat al 5jaar, waarom niet in het begin voor de rechter gedaagd???

de site administrator van teletet heeft bewust voor
.org gekozen en niet voor .Be
waarom niet? zodat ze geen problemen gingen krijgen met site's die hun zouden aanklachen omdat de naam teveel op hun naam lijken!


MIJN BESLUIT:

telenet= tegen de jeugd (vandaar de titel + nickname)
groote egoïsten zijn het! belachelijke mannekes met een dikke nek in een kostumke om presies te zijn


toon eens dat jullie geen laffaards zijn (wat ik vrees)
en laat dit hier staan zodat de mensen kunnen weten wat
hun gelief koost bedrijf telenet allemaal doet achter hun rug!

en durf je zeggen dat teletet is opgericht zonder de link met telenet in het achterhoofd ?telenet tegen de jeugd!? Daarom zitten we hier op een forum dat ervan barst en met 1000den gamethreads

Wilmer

Legacy Member
:lol: @ poll opties
en ge zou toch beter een paar uren uw boeken van nederlands openslaan ipv op teletet te zitten denk ik

Stancke

Legacy Member
Lon$daLe zei:
jij bent zo cool dat je sinterklaas vervangt op mijn idool lijst !!!

zoek maar zelf uit of het sarcastisch is ofnie

En dat is het niet.

Ik ben ook niet akkoord met wat Telenet allemaal doet maar zij hebben geld en met geld, geraak je ver.

Deguchi

Legacy Member
Als ze het gedaan hebben om schrijffouten te voorkomen kan ik hen enkel toejuichen!!

menlor

Legacy Member
games.telenet.be sinds 2000

telenet sinds 2003

dusjah wa ge zegt klopt ni

spray-bunny

Legacy Member
ik geef telenet gelijk (en ben een mietje zodat ik hier niet gebannen word)

Netrem

Legacy Member
@ TS: een iets meer objectieve benadering zou wel op zijn plaats zijn, kdenk dat je nu enkel mensen tegen je in het harnas zal jagen :)

Los van de TS zijn verhaal: tWas niet nodig voor mij om daar een rechtszaak voor te beginnen. Maar zoooooooooooooooooo een drama is het niet? De url moet veranderen, iedereen past zijn bookmarks aan. Na een maand is het hele voorval vergeten. Er is toch geen boete gekomen ofzo?

tegen_de_jeugd

Legacy Member
@bloodoo

fuck off gast,

teletet had helemaal geen bedoeling om telenet achter te doen, ze wouden enkel een fun site! (telenet had dit nog niet) en waarom vallen ze teletet dan aan, juist ze willen zelf een fun site opstarten!!!!

viewer

Legacy Member
ja telenet heeft een geheime agenda, ze willen namelijk de jeugd uitroeien.

telenet spant samen met de tijd!

Vlees

Legacy Member
kvind de opties niet echt objectief enal. kvind dat ze in hun recht zijn, de naam gelijkt er te hard op. Teletet is dood, je zal ermee moeten leren leven. Gelukkig er nu intertet ! hhahaha, tet.

deyoeri

Legacy Member
Wilmer zei:
:lol: @ poll opties
en ge zou toch beter een paar uren uw boeken van nederlands openslaan ipv op teletet te zitten denk ik

Dacht net 't zelfde, blijkbaar beetje teveel fun gehad in z'n leven.

Anoniem04

Legacy Member
De naam lijkt erop, het logo lijkt erop. Reden genoeg.

Maar tegen u een discussie beginnen gaat niet, want als het tegen uw mening ingaat dan zeg je fuck off.

Ja jongen, je hebt volledig gelijk, het zijn lafaards en ze willen de jeugd DESTROYEN :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan