tegen_de_jeugd
Legacy Member
Ik weet toch dat de lafaards van de site telenet of de moderators van telenet dit hier zullen verwijderen en/of mij zullen bannen van die site hier. Het eenigste dat ik hier wil plaatsen is de waarheid!
www.teletet.org
een van de grootste belgische fun site's van de jeugd, veel jongeren zaten uren op deze fun site, tot dat telenet hun eigen fun site ging beginnen, deze hier, games/telenet.....
weet u wat u trouw bedrijf telenet heeft gedaan???
wel ze hebben namelijk teletet.org voor de rechter gedaagd omdat ze zouden zeggen dat de naam teveel op die van hun lijkt.
ik stel mij toch paar vragen hoor:
Waarom valt telenet pas teletet aan als ze hun eigen fun site gaan beginnen?
waarom pas na 5 jaar? teletet.org bestaat al 5jaar, waarom niet in het begin voor de rechter gedaagd???
de site administrator van teletet heeft bewust voor
.org gekozen en niet voor .Be
waarom niet? zodat ze geen problemen gingen krijgen met site's die hun zouden aanklachen omdat de naam teveel op hun naam lijken!
MIJN BESLUIT:
telenet= tegen de jeugd (vandaar de titel + nickname)
groote egoïsten zijn het! belachelijke mannekes met een dikke nek in een kostumke om presies te zijn
toon eens dat jullie geen laffaards zijn (wat ik vrees)
en laat dit hier staan zodat de mensen kunnen weten wat
hun gelief koost bedrijf telenet allemaal doet achter hun rug!
www.teletet.org
een van de grootste belgische fun site's van de jeugd, veel jongeren zaten uren op deze fun site, tot dat telenet hun eigen fun site ging beginnen, deze hier, games/telenet.....
weet u wat u trouw bedrijf telenet heeft gedaan???
wel ze hebben namelijk teletet.org voor de rechter gedaagd omdat ze zouden zeggen dat de naam teveel op die van hun lijkt.
ik stel mij toch paar vragen hoor:
Waarom valt telenet pas teletet aan als ze hun eigen fun site gaan beginnen?
waarom pas na 5 jaar? teletet.org bestaat al 5jaar, waarom niet in het begin voor de rechter gedaagd???
de site administrator van teletet heeft bewust voor
.org gekozen en niet voor .Be
waarom niet? zodat ze geen problemen gingen krijgen met site's die hun zouden aanklachen omdat de naam teveel op hun naam lijken!
MIJN BESLUIT:
telenet= tegen de jeugd (vandaar de titel + nickname)
groote egoïsten zijn het! belachelijke mannekes met een dikke nek in een kostumke om presies te zijn
toon eens dat jullie geen laffaards zijn (wat ik vrees)
en laat dit hier staan zodat de mensen kunnen weten wat
hun gelief koost bedrijf telenet allemaal doet achter hun rug!

@ poll opties
