byter
Legacy Member
ariel_ortega zei:50 MB IS ECHT WEL WEINIG Hé pfff toen telenet opgericht werd was da nog veel, ma ik vind wel dat ze mogen meegaan met hun tijd, en da opkrikken !
we betalen al genoeg
webspace/hosting is net zoals e-mail en nieuwsgroepen een extra dienst die men kan aanbieden
wees blij met wat je extra krijgt ipv te klagen want voor hetzelfde geld had je alleen een internetverbinding
