fromalk
Legacy Member
K zit met een vraagje,
wij hebben hier thuis een telenet abonnement, standard hamlen we 10Gb/maand af, nu hebben we dat uitgebreid met 20 blokken extra download en ook alle blokken upload, nu zitten we meestal nog over de limiet en betalen we bij 1€ per gb overgebruik is dat dan. Maar dit mag maximaal maar 10€ zijn, dan komt er opnieuw een melding dienen we 15cent / Mb bij te betalen ?
K kon dit alleen niet meteen ergens terug vinden in ons contract, 1€ / Gb wel, maar die 15 cent per mb staat toch nergens vermeld?
wij hebben hier thuis een telenet abonnement, standard hamlen we 10Gb/maand af, nu hebben we dat uitgebreid met 20 blokken extra download en ook alle blokken upload, nu zitten we meestal nog over de limiet en betalen we bij 1€ per gb overgebruik is dat dan. Maar dit mag maximaal maar 10€ zijn, dan komt er opnieuw een melding dienen we 15cent / Mb bij te betalen ?
K kon dit alleen niet meteen ergens terug vinden in ons contract, 1€ / Gb wel, maar die 15 cent per mb staat toch nergens vermeld?


)