Archief - Telenet blokkeert websites?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

switchblade

Legacy Member
Hoi

Kan het zijn dat telenet bepaalde websites blokkeert?
Gisteren en vanmorgen kon ik nog op een website, sinds kort niet meer.
Geen probleem dacht ik, misschien ligt het aan de webserver, dit vermoeden ging weg toen ik een topic reply notification kreeg van hun forum. Direct de link van het forum geprobeerd, server kan niet gevonden worden.
Iemand uit engeland kan nog op die website, iemand met een ADSL lijn kan er ook nog op.
Dus het moet wel aan telenet liggen, niet?

Iemand die hier al ervaringen mee heeft?
Ik zou bellen naar de helpdesk maar die werken maar tot 17u30 de zaterdag -.-

Alvast bedankt!

*edit*
Vergeten erbij te vermelden: Op deze website is niks illegaals te vinden, ook wordt piraterij niet aangemoedigd.

Zero Grav

Legacy Member
Kan ook aan je router liggen, op het macforum was er iemand die nooit op microsoft.com geraakte, die zjn router liet dat gewoon niet toe.
Mogelijk zijn er ook bepaalde ip's die geblokkeerd worden door die website en heb jij op dit moment toevallig één van die ip's.

Of een probleem dat ik zelf aan de hand heb is dat het gewoon niet meer werkt. :s Ik kon met mijn vorige pc niet meer op jim.be en qmusic.be, die sites laadden hier gewoon niet. Nooit een oplossing voor gevonden tot ik em vorige week formatteerde.

En je had simpelweg kunnen kijken of het aan telenet lag door de site aan een andere telenetgebruiker te geven. Indien het dan niet werkte had je nog steeds een thread op software of dergelijke kunnen opstarten zonder het hele paranoïde gedeelte.

Cycloon

Legacy Member
Het kan ook gewoon een routing probleem zijn op het internet. Ik ken een game die ook af en toe eens onbereikbaar is voor bepaalde landen door het wegvallen van een router onderweg. Probeer later nog eens zou ik zeggen :)

switchblade

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Het kan ook gewoon een routing probleem zijn op het internet. Ik ken een game die ook af en toe eens onbereikbaar is voor bepaalde landen door het wegvallen van een router onderweg. Probeer later nog eens zou ik zeggen :)

Dat is het. Net een traceroute gedaan (had ik eerder moeten doen -,-), het loopt zonder problemen langs telenet.
Nja, de tijd zal het moeten uitwijzen he.
Toch bedankt voor de hulp, en Zero Grav, kzal proberen om niet zo paranoïde te zijn in het vervolg :$ :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan