janlaureys9
Legacy Member
Net voor ik thuiskwam heeft telenet waarschijnlijk gebeld.
Omdat ze veel klachten kregen over dat telenet vooral dingen doet voor nieuwe klanten te trekken en minder voor bestaande klanten. Hebben ze nu een nieuwe actie opgestart voor de bestaande klanten. Wij zijn 'geselecteerd' en kunnen er dus blijkbaar van 'genieten'.
Mijn vader heeft enkele notities gemaakt.
Het zou gaan om een bedrag van 84€ elke maand
Voor: Expressnet Turbo, Digitale Televisie en het leasen (denk ik) van een digicorder, en Telefonie en nog iets met security. De Actie zou een jaar lopen.
Op het eerste zicht wel een aantrekkelijk aanbod. Maar heeft er iemand soms meer informatie over deze actie zoals wat het zou kosten als het jaar afgelopen is en dergelijke, want op de site van telenet vind ik niet direct iets terug.
Met Dank,
Jan
Omdat ze veel klachten kregen over dat telenet vooral dingen doet voor nieuwe klanten te trekken en minder voor bestaande klanten. Hebben ze nu een nieuwe actie opgestart voor de bestaande klanten. Wij zijn 'geselecteerd' en kunnen er dus blijkbaar van 'genieten'.
Mijn vader heeft enkele notities gemaakt.
Het zou gaan om een bedrag van 84€ elke maand
Voor: Expressnet Turbo, Digitale Televisie en het leasen (denk ik) van een digicorder, en Telefonie en nog iets met security. De Actie zou een jaar lopen.
Op het eerste zicht wel een aantrekkelijk aanbod. Maar heeft er iemand soms meer informatie over deze actie zoals wat het zou kosten als het jaar afgelopen is en dergelijke, want op de site van telenet vind ik niet direct iets terug.
Met Dank,
Jan




Nooit geloven wat telenet vertelt. Goed dat je er dus sceptisch tegenover staat.
.
