Archief - Telenet Actie voor bestaande klanten...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

janlaureys9

Legacy Member
Net voor ik thuiskwam heeft telenet waarschijnlijk gebeld.
Omdat ze veel klachten kregen over dat telenet vooral dingen doet voor nieuwe klanten te trekken en minder voor bestaande klanten. Hebben ze nu een nieuwe actie opgestart voor de bestaande klanten. Wij zijn 'geselecteerd' en kunnen er dus blijkbaar van 'genieten'.
Mijn vader heeft enkele notities gemaakt.
Het zou gaan om een bedrag van 84€ elke maand
Voor: Expressnet Turbo, Digitale Televisie en het leasen (denk ik) van een digicorder, en Telefonie en nog iets met security. De Actie zou een jaar lopen.

Op het eerste zicht wel een aantrekkelijk aanbod. Maar heeft er iemand soms meer informatie over deze actie zoals wat het zou kosten als het jaar afgelopen is en dergelijke, want op de site van telenet vind ik niet direct iets terug.

Met Dank,
Jan :scream:

Japser

Legacy Member
da is gewoon alles bijeen
dan komt het u iets goeikoper uit
ma ge zit een jaar vast :)

chosen1

Legacy Member
wacht nog een maand, koop uw dan een nieuwe digicorder en neem het Top Pack voor 75€ (dacht ik)

dan gaat ge op termijn vele meer besparen

janlaureys9

Legacy Member
pentiumz zei:
da is gewoon alles bijeen
dan komt het u iets goeikoper uit
ma ge zit een jaar vast :)

We zitten toch vast aan telenet want hier ligt geeneens een telefoonlijn

chosen1 zei:
wacht nog een maand, koop uw dan een nieuwe digicorder en neem het Top Pack voor 75€ (dacht ik)

dan gaat ge op termijn vele meer besparen

Heb dit effe onderzocht en ziet er inderdaad misschien wel interessant uit :)

chosen1

Legacy Member
janlaureys9 zei:
We zitten toch vast aan telenet want hier ligt geeneens een telefoonlijn



Heb dit effe onderzocht en ziet er inderdaad misschien wel interessant uit :)

maar wacht dan wel op de nieuwe HD digibox e! anders gaat ge imo gewoon geld weggooien!


*edit*
mijn moeder belde juist! blijkbaar heeft mijn pa een kerstboom en een dvd gewonnen bij telenet:p

de kerstboom brengen ze donderdagavond en de dvd kon hij vandaag in de free recordshop gaan halen :p

janlaureys9

Legacy Member
chosen1 zei:
maar wacht dan wel op de nieuwe HD digibox e! anders gaat ge imo gewoon geld weggooien!

HD is niet echt nodig omdat we geen HD televisie hebben (en dat zal nog wel een tijdje zo blijven).

Bij digitale TV zit daar eurosport bij ? :crazy:

GhO$T

Legacy Member
janlaureys9 zei:
Omdat ze veel klachten kregen over dat telenet vooral dingen doet voor nieuwe klanten te trekken en minder voor bestaande klanten. Hebben ze nu een nieuwe actie opgestart voor de bestaande klanten. Wij zijn 'geselecteerd' en kunnen er dus blijkbaar van 'genieten'.
:D Nooit geloven wat telenet vertelt. Goed dat je er dus sceptisch tegenover staat.

Das gewoon weer een manier om de klanten nog meer uit te melken; moesten ze echt inzitten met hun bestaande klanten, zouden ze wel iedereen een fles champagne geven, of een maand gratis internet geven. Maar dat brengt hun niks op dus doen ze het niet.

Nuja als je toch al van plan was om al die producten bij telenet te nemen => geen probleem; je kan er maar je voordeel meedoen.
Het probleem zit hem bij al die mensen die weer gerief worden aangesmeerd dat ze nooit van plan waren om te nemen, en dan nog geloven dat ze voordeel doen omdat de verkoper van telenet het een 'cadeau' noemt ;).

chosen1

Legacy Member
janlaureys9 zei:
HD is niet echt nodig omdat we geen HD televisie hebben (en dat zal nog wel een tijdje zo blijven).

Bij digitale TV zit daar eurosport bij ? :crazy:

Eurosport 1 & 2 ja

maar daar is vrijwel nooit iets interessant op en als ge de programmagids moet geloven speelt ge tennis met 4 wielen en 1000pk onder uwe stoel :sop:

de interessante sportzenders zijn betalend (ESPN, Extreme Sports Channel, ...)

JanVH

Legacy Member
'k vind het toch niet zo'n "topaanbieding" hoor.
Wij betalen nu zo'n €71 voor Telenet Turbo, Telefonie (met Freephone Optie 24) en dat "Telenet Security Pack" (imo niet de moeite, ma bon)
Digicorder is wel zelf gekocht, maar volgens mij zelfs voordeliger dan zo'n lease-formule...

*edit*
Net eens gekeken op de site van Telenet, daar bieden ze dat 'exclusief pakket' waarvoor ze jou hebben geselecteerd zelfs gewoon aan :P
(http://telenet.be/467/0/1/nl/thuis/packs/internet-telefonie-televisie/top-digipack.html)

switchblade

Legacy Member
chosen1 zei:
maar wacht dan wel op de nieuwe HD digibox e! anders gaat ge imo gewoon geld weggooien!

HD digicorder wordt al geinstalleerd sinds 15 november, Prime HD en andere HD zenders zijn begonnen met uitzenden op zaterdag 1 december vanaf 14u00 :)

15€/maand om de HD digicorder te huren (kopen is voorlopig nog niet mogelijk),
5€/maand denk ik (met nadruk op "denk", dus sla me niet dood als ik mis ben) om de HD zenders te ontvangen.

+ die HD digicorder werkt ook op gewone TV's he, die zenden evenveel en even goed uit als de gewone box/corder.

Niet veel mensen weten blijkbaar dat HDTV al (deels) ondersteund wordt door TN :p

janlaureys9

Legacy Member
switchblade zei:
Niet veel mensen weten blijkbaar dat HDTV al (deels) ondersteund wordt door TN :p

Maar als je geen HDTV hebt ga je toch nooit het verschil merken ?

switchblade

Legacy Member
Je zal wel iets van beter beeld hebben dan analoge tv ze, maar je hebt hetzelfde beeld met een gewone digibox & -corder

Je hebt enkel veel scherper beeld indien je een HD ready of full HDTV hebt, mét HD pack erbij :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Mij hebben ze ook ooit eens gebeld voor hun gratis digi tv pakket, na 3 maand lag het weer buiten -> rommel imo.

switchblade

Legacy Member
wel... eerlijk gezegd heb ik nog nooit miserie gehad met digitale tv van telenet, noch bij het installeren ervan, noch bij het persoonlijk gebruik
zal afhangen van je eigen geduld en verwachtingen van het spul denk ik :p

mythe

Legacy Member
Als je de box zonder HD pakt gaje enkel slechtere kwaliteit zien. Aangezien Analoog één vloeiende lijn is en digitaal allemaal stukjes bij elkander is en ze proberen en zo goed mogelijke vloeiende lijn te vormen. Maar HD is dan weer iets beter.

Selderijstok

Legacy Member
Nie op ingaan, ze zullen u toch op de 1 of andere manier terug int zak zetten. Is het nu niet, dan is het over een paar maand :)

ComputerVISTA

Legacy Member
switchblade zei:
wel... eerlijk gezegd heb ik nog nooit miserie gehad met digitale tv van telenet, noch bij het installeren ervan, noch bij het persoonlijk gebruik
zal afhangen van je eigen geduld en verwachtingen van het spul denk ik :p

Ik had er enorm veel last mee, vandaar dat ik het wer weggedaan heb.

Nog een geluk dat ik alles gratis kreeg.

StalkeR

Legacy Member
mythe zei:
Als je de box zonder HD pakt gaje enkel slechtere kwaliteit zien. Aangezien Analoog één vloeiende lijn is en digitaal allemaal stukjes bij elkander is en ze proberen en zo goed mogelijke vloeiende lijn te vormen. Maar HD is dan weer iets beter.

ik lig hier kreupel als ik dit lees ...

Je zou het is moeten testen vriend op een lcd of plasma tv

:D !!!!

switchblade

Legacy Member
mja.. ik wou er ni echt op reageren :p
hoewel het mij opvalt dat bijna elke klant (zowel met een lcd, plasma als tv met beeldbuis) zegt van "wow, veel minder storing, en idd beter beeld", zelfs de grootste pietjes-precies (die ik al tegenkwam) :p
en natuurlijk geven HD beelden schoner beeld af :p

maar dat gaat redelijk offtopic vrees ik :unsure:

Lord Seth

Legacy Member
En waarom denk je dat dat is? Gewoonweg omdat het analoog beeld slecht wordt. Ik verzeker je, vroeger was het analoge beeld beter dan nu. Enja, het analoge beeld nu is slecht dat het digitale beeld... begrijp je?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan